Číslo týdne

13 září, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #270

Tři čtvrtiny B2B profesionálů tvrdí, že jsou lepší než průměr. To ale není možné. Všichni jsme nadprůměrní! To nám nějak...

13 září, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #269

Michaela Koubová Tři čtvrtiny B2B profesionálů tvrdí, že jsou lepší než průměr. To ale není možné.

13 září, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #268

Michaela Koubová B2B firmy směřují více peněz do výkonu.

13 září, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #267

Michaela Koubová B2B podniky cílí na zvýšení zisku a obratu.

13 září, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #266

Michaela Koubová Třetina B2B marketérů nevyužívá umělou inteligenci.

13 září, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #265

Michaela Koubová Lépe se daří firmám, které mají marketing a obchod v rovnováze.

13 září, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #264

Michaela Koubová Pouhých 23 % B2B firem má změřenou znalost jejich značky.

13 září, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #263

Michaela Koubová Spontánní znalost značky trojnásobně zvyšuje šanci přizvání do výběrového řízení.

13 září, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #262

Michaela Koubová B2B marketéři tvrdí, že umělá inteligence urychluje práci.

13 září, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #261

Michaela Koubová  B2B firmy se účastní eventů a PR akcí.

12 září, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #260

Michaela Koubová  B2B firmy vsází na SEO a sociální sítě.

12 září, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #259

Michaela Koubová  5️7 procent B2B marketérů používá při práci umělou inteligenci.

12 září, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #258

Michaela Koubová  B2B firmy zakládají rozhodnutí na datech.

12 září, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #257

Michaela Koubová   B2B firmy jsou optimistické. Růst obratu očekává v roce 2024 dvě třetiny podniků.

12 září, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #256

Michaela Koubová  Brand a aktivace v rovnováze = lepší výsledky o 5,5 procentních bodů 

15 března, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #255

Michaela Koubová Brand přináší obchody.

8 března, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #254

Michaela Koubová Vede prezentace produktů.

1 března, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #253

Michaela Koubová Brand pomáhá při lead gen.

23 února, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #252

Michaela Koubová Brand je zázrak. Firmy se mu ale nevěnují.

16 února, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #251

Michaela Koubová Brand zvyšuje šanci přizvání do výběrového řízení.

9 února, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #250

Michaela Koubová B-inside oslavilo 13. narozeniny!

2 února, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #249

Michaela Koubová Silný brand přináší poptávky.

26 ledna, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #248

Michaela Koubová Znalost značky? No..tušíme.

19 ledna, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #247

Michaela Koubová V ideálním světě jde brand a výkon ruku v ruce. Realita je jiná.

12 ledna, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #246

Michaela Koubová V ideálním světě jde brand a výkon ruku v ruce.

5 ledna, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #245

Michaela Koubová Silná značka je v B2B stejně důležitá jako výkonnostní marketing a přímý akviziční obchod. Proč se zabývat rovnováhou...

22 prosince, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #244

Michaela Koubová Veselé Vánoce!

15 prosince, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #243

Michaela Koubová Čím obdarovat zaměstnance?

8 prosince, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #242

Michaela Koubová Vánoce v B2B se nesou v duchu dárkových vín.

30 listopadu, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #241

Michaela Koubová Dobré vztahy jsou zásadní.

10 listopadu, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #240

Michaela Koubová Jak využít marketingový rozpočet na maximum? Investujte rovnoměrně!

3 listopadu, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #239

Michaela Koubová Průzkumy jako základ strategického řízení.

27 října, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #238

Michaela Koubová Vzájemný respekt mezi marketingem a obchodem je klíčem k úspěchu.

20 října, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #237

Michaela Koubová Chcete porozumět chování zákazníků? Využijte behaviorální vědu!

13 října, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #236

Michaela Koubová Táhnete za jeden provaz?

6 října, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #235

Michaela Koubová Potkávejte se a mluvte spolu.

29 září, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #234

Michaela Koubová Pro strategicky řízené podniky jsou průzkumy naprostou samozřejmostí.

22 září, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #233

Michaela Koubová Spolupráce marketingu a obchodu se vyplácí.

15 září, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #232

Michaela Koubová Spolupráce marketingu a obchodu se vyplácí.

8 září, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #231

Michaela Koubová Pro strategicky řízené podniky jsou průzkumy naprostou samozřejmostí.

1 září, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #230

Michaela Koubová Jak využít marketingový rozpočet?

25 srpna, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #229

Michaela Koubová Marketing a obchod: Spolupráce, která přináší ovoce.

18 srpna, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #228

Michaela Koubová Společně dokážeme více! Vzájemný respekt mezi marketingem a obchodem je klíčem k úspěchu.

11 srpna, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #227

Michaela Koubová Behaviorální věda má v B2B velký potenciál a o její využitelnosti v B2B dnes již nepochybujeme.

4 srpna, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #226

Michaela Koubová Pro strategicky řízené podniky jsou průzkumy naprostou samozřejmostí

28 července, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #225

Michaela Koubová Marketing a obchod mají úzce spolupracovat. Pokud to nedělají, ztrácí tím celá firma. Nevěříte?

21 července, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #224

Michaela Koubová Spolupracujete?

14 července, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #223

Michaela Koubová Marketing a obchod mají úzce spolupracovat.

30 června, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #222

Michaela Koubová Výzkumy trhu jsou v B2B již samozřejmostí.

23 června, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #221

Michaela Koubová Pro strategicky řízené podniky jsou průzkumy naprostou samozřejmostí.

16 června, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #220

Michaela Koubová Vzájemný respekt funguje.

9 června, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #219

Michaela Koubová Potkávejte se a mluvte spolu!

26 května, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #218

Michaela Koubová Pozice marketingu a obchodu ve firmě mají být vyrovnané.

12 května, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #217

Michaela Koubová Behaviorální věda má v B2B velký potenciál, o její využitelnosti v B2B dnes již nepochybujeme.

5 května, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #216

Michaela Koubová Směřuje váš marketingový rozpočet spíše do brandových nebo aktivačních nástrojů? ⚖️

28 dubna, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #215

Michaela Koubová Marketing a obchod mají úzce spolupracovat. Pokud to nedělají, ztrácí tím celá firma. Nevěříte?

21 dubna, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #214

Michaela Koubová Behaviorální věda má v B2B velký potenciál, o její využitelnosti v B2B dnes již nepochybujeme.

14 dubna, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #213

Michaela Koubová Sociální sítě nejsou v B2B žádné tabu.

31 března, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #212

Michaela Koubová Marketing a obchod mají úzce spolupracovat. Pokud to nedělají, ztrácí tím celá firma. Nevěříte?

24 března, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #211

Michaela Koubová Pro strategicky řízené podniky jsou průzkumy naprostou samozřejmostí.

16 března, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #210

Michaela Koubová Vše je o vzájemném respektu.

10 března, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #209

Michaela Koubová Spolupráce je klíčová.

3 března, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #208

Michaela Koubová Strategie založená na spolehlivých informacích a datech

24 února, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #207

Michaela Koubová #retrospektiva s B2B monitorem

17 února, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #206

Michaela Koubová Rozdělovat investice rovnoměrně do brandu a aktivací?

10 února, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #205

Michaela Koubová Behaviorální věda má v B2B velký potenciál, o její využitelnosti v B2B se nepochybuje.

3 února, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #204

Michaela Koubová Vyrovnané pozice obchodu a marketingu.

19 ledna, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #203

Michaela Koubová Máme 12. narozeniny!

16 prosince, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #202

Michaela Koubová Již 202 čísel týdne.

9 prosince, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #201

Michaela Koubová Potkávejte se a mluvte spolu.

2 prosince, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #200

Michaela Koubová Spolupráce nebo věčný boj?

25 listopadu, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #199

Michaela Koubová My spolupracujeme! #B2Bkonference

18 listopadu, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #198

Michaela Koubová #retrospektiva s B2B monitorem

11 listopadu, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #197

Michaela Koubová Eventy se v B2B těší velké oblibě.

4 listopadu, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #196

Michaela Koubová #retrospektiva s B2B monitorem

21 října, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #195

Michaela Koubová Behaviorální věda má v B2B velký potenciál, o její využitelnosti v B2B dnes již nepochybujeme.

14 října, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #194

Michaela Koubová Využívání výzkumů trhu, zákazníků či konkurence.

30 září, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #193

Michaela Koubová Využívání veletrhů a výstav u B2B firem opět roste.

21 září, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #192

Michaela Koubová Dvě třetiny B2B firem využívají firemní videa.

16 září, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #191

Michaela Koubová Trend B2B marketingu roku 2022: V sociálních sítích posiluje placená reklama.

9 září, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #190

Michaela Koubová Využívání SEO v B2B začíná klesat.

2 září, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #189

Michaela Koubová Nevyužitý potenciál telemarketingu.

26 srpna, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #188

Michaela Koubová Eventy se v B2B těší velké oblibě.

19 srpna, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #187

Michaela Koubová Interní marketing využívání stále více B2B podniků.

12 srpna, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #186

Michaela Koubová Využívání ATL reklamy v B2B roste.

5 srpna, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #185

Michaela Koubová Podléháte různým zkreslením a omylům?

29 července, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #184

Michaela Koubová Využívání digitálních magazínů a časopisů B2B firmami.

22 července, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #183

Michaela Koubová Průzkumy trhu využívá stále více B2B podniků.

15 července, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #182

Michaela Koubová Využívání sponzoringu B2B firmami.

8 července, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #181

Michaela Koubová Využívání direct mailingových kampaní B2B firmami.

1 července, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #180

Michaela Koubová Neplacené příspěvky na sociálních sítích jsou podobně jako loni velmi oblíbené.

24 června, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #179

Michaela Koubová Pro strategicky řízené podniky jsou průzkumy naprostou samozřejmostí.

17 června, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #178

Michaela Koubová E-mail marketing je typický pro B2B firmy, které cílí na tisíce zákazníků.

10 června, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #177

Michaela Koubová Struktura off-line B2B marketingových aktivit je dlouhodobě velmi podobná.

3 června, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #176

Michaela Koubová Do důvěry zaměstnanců se vyplatí investovat.

27 května, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #175

Michaela Koubová Top 5 oblíbených on-line marketingových aktivit v B2B.

20 května, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #174

Michaela Koubová Průzkumy jsou v B2B již standardem.

13 května, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #173

Michaela Koubová Marketingové rozpočty v B2B opět klesly.

6 května, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #172

Michaela Koubová Trend B2B marketingu 2022!

29 dubna, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #171

Michaela Koubová Index optimismu v B2B | Duben 2022

22 dubna, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #170

Michaela Koubová #retrospektiva Vývoj využívání sponzoringu v B2B?

8 dubna, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #169

Michaela Koubová #retrospektiva Vývoj využívání SEO v B2B?

1 dubna, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #168

Michaela Koubová #retrospektiva Vývoj využívání on-line marketingových aktivit v B2B?

25 března, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #167

Michaela Koubová #retrospektiva Vývoj využívání on-line marketingových aktivit v B2B?

18 března, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #166

Michaela Koubová #retrospektiva Vývoj využívání sociálních sítí v B2B?

11 března, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #165

Michaela Koubová Využívají B2B firmy SEO?

4 března, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #164

Michaela Koubová V B2B jsou typické e-shopy na míru.

25 února, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #163

Michaela Koubová Firemní videa a sociální sítě jsou trendem v B2B on-line marketingu.

18 února, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #162

Michaela Koubová Behaviorální ekonomii lze využít i v B2B.

11 února, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #161

Michaela Koubová Firemní videa jsou u B2B firem stále oblíbenější.

4 února, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #160

Michaela Koubová E-shopy provozuje cca třetina B2B podniků.

28 ledna, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #159

Michaela Koubová Sociální sítě již nejsou standardem pouze pro B2C.

21 ledna, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #158

Michaela Koubová V rámci projektu zacíleného na domlouvání schůzek pro obchodní zástupce jsme analyzovali ochotu sejít se dle znalosti značky.

17 prosince, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #157

Michaela Koubová Již 157 čísel týdne – děkujeme Vám za podporu!

10 prosince, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #156

Michaela Koubová Načerpejte inspiraci, jak nejlépe obdarovat různé cílové skupiny.

3 prosince, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #155

Michaela Koubová Pro úspěch v B2B jsou zásadní dobré vztahy – využijte Vánoc a obdarujte své klienty a zaměstnance.

26 listopadu, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #154

Michaela Koubová Marketing se letos změnil, to platí i pro ten off-line.

19 listopadu, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #153

Michaela Koubová Neplacené příspěvky na sociálních sítích jsou pro B2B firmy standardem, ale jak si stojí ty placené?

12 listopadu, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #152

Michaela Koubová Jak si stojí e-mail marketing u B2B firem?

5 listopadu, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #151

Michaela Koubová Sociální sítě jsou u B2B firem již standardem.

29 října, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #150

Michaela Koubová Jak si stojí webové stránky u B2B firem?

22 října, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #149

Michaela Koubová Opravdu chodí změny spolu tak, jak uvádí behaviorální ekonomie?

15 října, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #148

Michaela Koubová Jak si stojí PR – články v tisku a vztahy s novináři u velkých B2B firem?

8 října, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #147

Michaela Koubová Firemní blogy se stávají stále oblíbenější i v B2B.

1 října, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #146

Michaela Koubová Síla telemarketingu, tedy navolávání leadů a předjednávání schůzek, v B2B je velká. 

24 září, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #145

Michaela Koubová Dělat důležitá rozhodnutí bez správných a spolehlivých informací by bylo pošetilé. B2B firmy to ví.

17 září, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #144

Michaela Koubová Podívejte se na číslo týdne a zjistěte, kolik B2B firem využívá digitální magazíny a časopisy v rámci svých...

10 září, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #143

Michaela Koubová Součástí B2B marketingu je i sponzoring. Podívejte se na číslo týdne a zjistěte, jak si sponzoring stojí u...

3 září, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #142

Michaela Koubová K marketingu B2B firem patří i strategický marketing, jeho velkou součástí je interní marketing, na který firmy v...

27 srpna, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #141

Michaela Koubová Oblíbenost PPC kampaní se těší úspěchu nejen v B2C, využívání PPC kampaní dlouhodobě roste i v B2B firmách.

20 srpna, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #140

Michaela Koubová Telefonování je stále základním nástrojem obchodních procesů. Podívejte se kolik B2B firem ho využívá.

13 srpna, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #139

Michaela Koubová Strategický marketing v B2B posiluje.

6 srpna, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #138

Michaela Koubová Budou veletrhy a výstavy nahrazeny on-line aktivitami?

30 července, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #137

Michaela Koubová Optimalizace pro vyhledávače má své místo i na B2B trzích.

23 července, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #136

Michaela Koubová Využívají B2B firmy v rámci on-line marketingu i firemní blogy?

16 července, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #135

Michaela Koubová Využívají B2B firmy v rámci on-line marketingu i e-mail marketing?

9 července, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #134

Michaela Koubová Využívají B2B firmy v rámci on-line marketingu i placenou reklamu na sociálních sítích?

2 července, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #133

Michaela Koubová Využívání sociálních sítí v rámci on-line marketingu je pro české B2B trhy dnes již typické.

25 června, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #132

Michaela Koubová Zpětná vazba od zaměstnanců je pro fungování firmy nezbytná. Pravidelné průzkumy spokojenosti zaměstnanců zvyšují nejen jejich spokojenost a...

18 června, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #131

Michaela Koubová Pro strategicky řízené firmy je rozhodování na základě spolehlivých dat z průzkumů samozřejmostí.

11 června, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #130

Michaela Koubová Jaké marketingové aktivity plánují letos B2B firmy rušit?

4 června, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #129

Michaela Koubová Do jakých off-line marketingových aktivit plánují letos B2B firmy investovat?

21 května, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #128

Michaela Koubová B2B firmy se přesouvají od tradičních marketingových aktivit k on-line, plánují častěji zapojovat i placenou reklamu na sociálních...

21 května, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #127

Michaela Koubová Přesun k on-line aktivitám byl pro B2B firmy logický.

14 května, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #126

Michaela Koubová Podniky častěji zakládají svá rozhodnutí na spolehlivých datech z průzkumů.

7 května, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #125

Michaela Koubová Marketingové rozpočty B2B firem opět klesly.

23 dubna, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #124

Michaela Koubová Vidí B2B firmy přínos on-line katalogů zboží či služeb? A v čem?

16 dubna, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #123

Michaela Koubová Nálada v podnicích se zlepšuje. Kolik B2B firem očekává růst obratu v roce 2021?

9 dubna, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #122

Michaela Koubová Prvním výsledkem 20. vlny B2B monitoru je jako obvykle index optimismu marketingových manažerů v B2B.

1 dubna, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #121

Michaela Koubová Většina B2B firem uvedla, že je pro ně e-shop velkým přínosem. Co konkrétně si na e-shopech pochvalují?

19 března, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #120

Michaela Koubová Mají B2B e-shopy viditelné ceny produktů a služeb pro všechny návštěvníky?

12 března, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #119

Michaela Koubová Propojují B2B firmy své e-shopy s ostatními informačními systémy v podniku?

5 března, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #118

Michaela Koubová Motivují B2B firmy, které v rámci e-commerce využívají e-shopy, své klienty k jejich využívání?

26 února, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #117

Michaela Koubová Spravují si B2B firmy své e-commerce aktivity interně nebo raději volí externí firmy?

19 února, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #116

Michaela Koubová Zhruba čtvrtina B2B firem provozuje on-line katalog zboží a služeb.

12 února, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #115

Michaela Koubová U e-commerce záleží na velikosti cílového trhu.

5 února, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #114

Michaela Koubová Klientský webový portál provozuje v rámci e-commerce cca třetina B2B podniků.

29 ledna, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #113

Michaela Koubová Trh se mění a potřeba automatizace je stále silnější, a to i v B2B.

21 ledna, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #112

Michaela Koubová A jsme zase o rok starší. B-inside má 10 let!

15 ledna, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #111

Michaela Koubová E-commerce se stala tématem i v B2B. Zjistěte, kolik firem využívá v B2B e-shopy.

8 ledna, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #110

Michaela Koubová Trh se mění a e-commerce je stále důležitější pojem. A to i v B2B.

18 prosince, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #109

Michaela Koubová Zveřejnili jsme již 109 čísel týdne. Děkujeme Vám za podporu a těšíme se opět v příštím roce!

11 prosince, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #108

Michaela Koubová Jaké dárky nejvíce poteší?

4 prosince, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #107

Michaela Koubová Jaké dárky nejčastěji dostávají zaměstnanci B2B firem?

26 listopadu, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #106

Michaela Koubová VIP klienti nebo zaměstnanci? Koho v B2B častěji firmy obdarovávají?

20 listopadu, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #105

Michaela Koubová Vánoce v B2B se nesou v duchu dárkových vín

13 listopadu, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #104

Michaela Koubová Rychlejší přesun k e-commerce aktivitám v B2B

6 listopadu, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #103

Michaela Koubová Index optimismu – vývoj nálady ovlivněný aktuální situací

30 října, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #102

Michaela Koubová Dobré vztahy jsou pro úspěch v B2B zásadní.

23 října, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #101

Michaela Koubová Jaké jsou typické dárkové a reklamní předměty pro B2B firmy?

16 října, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #100

Michaela Koubová Dobré vztahy jsou pro úspěch v B2B zásadní.

9 října, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #99

Michaela Koubová Reklama na internetu zažívá v posledních letech boom. Podívejte se na její vývoj v čase.

2 října, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #98

Michaela Koubová Jaký cíl on-line a digitálního marketingu je pro B2B firmy důležitý?

25 září, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #97

Michaela Koubová Podívejte se na číslo tohoto týdne a zjistěte kolik B2B podniků v ČR využívá v rámci on-line marketingu...

18 září, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #96

Michaela Koubová Budování znalosti a image značky, odlišení od konkurence, jasné místo na trhu.

11 září, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #95

Michaela Koubová Využívání SEO – optimalizace pro vyhledávače, u B2B firem v ČR dlouhodobě roste.

4 září, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #94

Michaela Koubová 99 % – prakticky všechny B2B firmy mají vlastní webovou prezentaci.

28 srpna, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #93

Michaela Koubová Většina firem se věnuje on-line a digitálnímu marketingu, jakou část rozpočtu do něj však dávají?

21 srpna, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #92

Michaela Koubová Měření a vyhodnocování je pro marketingovou komunikaci důležité. Používají B2B firmy i konverzní poměr?

14 srpna, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #91

Michaela Koubová Kam nejčastěji poputují letošní investice na B2B marketingovou komunikaci?

7 srpna, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #90

Michaela Koubová Blogy jsou vhodným nástrojem pro podporu komunikace. Jak si vedou v B2B?

31 července, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #89

Michaela Koubová Sociální sítě se staly oblíbenou součástí marketingu. Podívejte se, jak si stojí v B2B.

24 července, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #88

Michaela Koubová Výkonnost on-line a digitálního marketingu můžeme měřit několika způsoby. Jaký je, ale nejoblíbenější u B2B firem?

17 července, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #87

Michaela Koubová Bez měření a vyhodnocování se může stát marketing jen dírou na peníze. Vyhodnocují B2B firmy úspěšnost on-line marketingu?

10 července, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #86

Michaela Andrýsková V poslední vlně B2B monitoru jsme se B2B markétérů ptali na využívané nástroje on-line a digitálního marketingu. Podívejte...

3 července, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #85

Michaela Andrýsková V poslední vlně B2B monitoru jsme se zaměřili také na aktuální informace a jejich získávání. Podívejte se, jak...

1 července, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #84

Michaela Andrýsková Nálada B2B marketérů je stále pod bodem mrazu, ale začíná se mírně zlepšovat.

26 června, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #83

Michaela Andrýsková Zájem o sociální sítě na B2B trzích roste. Podívejte se, jak si stojí LinkedIn u českých B2B firem.

19 června, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #82

Michaela Andrýsková On-line a digitální marketing se stal nedílnou součástí marketingu na českých B2B trzích.

12 června, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #81

Michaela Andrýsková Zájem o sociální sítě na B2B trzích roste. Která síť je u B2B firem v ČR nejpoužívanější?

5 června, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #80

Michaela Andrýsková Zájem o sociální sítě na B2B trzích roste. Podívejte se, jak si stojí u českých B2B firem.

29 května, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #79

Michaela Andrýsková On-line a digitální marketing se stává neodmyslitelnou součástí marketingu, a to i na českých B2B trzích.

22 května, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #78

Michaela Andrýsková Dbají B2B firmy na tvorbu a komunikaci pravidelného obsahu? A jak si vede content marketing v ČR ve...

15 května, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #77

Michaela Andrýsková Jak se krize dotkla naplánovaných marketingových aktivit? Číslo tohoto týdne prozradí, jaké změny firmy chystají.

7 května, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #76

Michaela Andrýsková “Podle sebe soudím tebe.“ Platí to i v B2B.

4 května, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #75

Michaela Andrýsková Po bitvě je každý generál. To platí i v marketingu. Diskuse o tom, zda na marketingu v době...

29 dubna, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #74

Michaela Andrýsková Jak se letos změní rozpočty na B2B marketing? Podívejte se na výsledky B2B monitoru a zjistěte, jak to...

27 dubna, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #73

Michaela Andrýsková Je krize příležitostí či existenciální hrozbou? Podívejte se na výsledky B2B monitoru a zjistěte, jak to vidí čeští...

24 dubna, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #72

Michaela Andrýsková Jak aktuální krizová situace ovlivnila rozpočty na B2B marketing?

22 dubna, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #71

Michaela Andrýsková První výsledek aktuální vlny B2B monitoru je tady. Již tradičně začneme s indexem optimismu.

17 dubna, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #70

Michaela Andrýsková Dnešní číslo týdne prozradí průměrné počty vzdělávacích aktivit využívaných různými pozici v B2B firmách.

10 dubna, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #69

Michaela Andrýsková Dnešní číslo týdne prozradí, jestli B2B marketéři a obchodníci preferují vzdělávání i prostřednictvím on-line zdrojů.

3 dubna, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #68

Michaela Andrýsková Dnešní číslo týdne prozradí, do kolika on-line marketingových aktivit investovaly B2B firmy v průběhu let.

27 března, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #67

Michaela Andrýsková Podívejte se na číslo tohoto týdne a zjistěte kolik B2B podniků v ČR využívá pro šíření obsahu webináře,...

20 března, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #66

Michaela Andrýsková Podívejte se na číslo tohoto týdne a zjistěte kolik B2B podniků v ČR využívá v rámci on-line marketingu...

13 března, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #65

Michaela Andrýsková Podívejte se na číslo tohoto týdne a zjistěte kolik podniků v ČR poskytuje svým zaměstnancům přenosná zařízení s...

6 března, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #64

Michaela Andrýsková B2B firmy v ČR si postupně začínají uvědomovat sílu sociálních sítí, v roce 2013 je využívalo pouze 22...

28 února, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #63

Tomáš Soukup Komunikační dovednosti mohou zásadně rozvíjet a zefektivňovat práci. Poskytují B2B firmy tuto formu vzdělávání svým obchodníkům a marketérům?

21 února, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #62

Tomáš Soukup Jaké kanály content marketingu patří podle českých B2B marketérů mezi nejpřínosnější?

14 února, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #61

Tomáš Soukup Podívejte se na číslo tohoto týdne a zjistěte, jestli je marketing zapojený do strategie firmy.

7 února, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #60

Tomáš Soukup Podívejte se na číslo tohoto týdne a zjistěte, jestli top management podporuje marketing v B2B firmách.

31 ledna, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #59

Tomáš Soukup Využívají B2B firmy, které se věnují content marketingu, pro šíření vytvářeného obsahu blogy?

24 ledna, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #58

Tomáš Soukup Informace z trhu a o zákaznících jsou nezbytné. V tomto čísle týdne zjistíte, na co se nejčastěji zaměřují...

17 ledna, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #57

Tomáš Soukup A jsme zase o rok starší, slavíme 9 let! Od začátků bez jediného klienta, za to s velkou...

10 ledna, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #56

Tomáš Soukup Podívejte se na dnešní číslo týdne a zjistěte, jak se v B2B vede Instagram.

20 prosince, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #55

Tomáš Soukup Zveřejnili jsme již 55 čísel týdne. Děkujeme Vám za podporu a těšíme se opět v příštím roce!

13 prosince, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #54

Tomáš Soukup V Monitoru logistiky jsme zjišťovali hlavní destinaci dovozu a vývozu.

6 prosince, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #53

Tomáš Soukup Využívají velké firmy s 250 a více zaměstnanci webové stránky.

29 listopadu, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #52

Tomáš Soukup Využívají B2B firmy v rámci content marketingu i sociální síť LinkedIn?

22 listopadu, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #51

Tomáš Soukup Jaké další výhrady mají zákazníci k dodavatelům logistických a přepravních služeb?

15 listopadu, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #50

Tomáš Soukup Výsledky B2B monitoru prozradí, jak se nejraději učí B2B marketéři a obchodníci.

8 listopadu, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #49

Tomáš Soukup V Monitoru logistiky jsme řešili také výhrady k dodavatelům logistických a přepravních služeb.

1 listopadu, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #48

Tomáš Soukup Jak nejčastěji šíří B2B firmy vytvářený obsah? V čísle tohoto týdne najdete všech TOP 5 kanálů.

25 října, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #47

Tomáš Soukup Chcete vědět, kolik % firem v ČR využívá placený cloud? Podívejte se na číslo tohoto týdne a zjistěte...

18 října, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #46

Tomáš Soukup Díky Monitoru logistiky jsem zjistili, kolik firem řeší skladování interně, externě a kolik firem ho vůbec neřeší.

11 října, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #45

Tomáš Soukup Číslo tohoto týdne odhalí výsledky našeho unikátního projektu Monitor logistiky, který přináší čísla přepravním a logistickým manažerům.

4 října, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #44

Tomáš Soukup Dokáže Vás online obsah ovlivnit při nákupním rozhodování?

27 září, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #43

Tomáš Soukup Industry 4.0 a s ním spojená automatizace, digitalizace a robotizace je v posledních letech velkým tématem.

20 září, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #42

Tomáš Soukup Jakou formu komunikace preferujete pro obchodování? Face-to-Face, e-mail, telefon nebo něco jiného?

13 září, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #41

Tomáš Soukup Popularita online marketingu stoupá. V čísle tohoto týdne ukážeme, kolik budou tvořit výdaje na digitální reklamu v roce...

6 září, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #40

Tomáš Soukup V dnešní době, kdy má téměř každý přístup k internetu z různých zařízení, je responzivní design webu nutností....

30 srpna, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #39

Tomáš Soukup Jistě víte, že jsme se v 15. vlně B2B monitoru zabývali content marketingem. Tento týden se podíváme na...

23 srpna, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #38

Tomáš Soukup Benefity se v poslední době řeší čím dál, tím víc. Podívejte se jak je to s poskytováním mobilních...

16 srpna, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #37

Tomáš Soukup V 15. vlně B2B monitoru zabývali také oblastí vzdělávání. Kolik aktivit využívá průměrně B2B marketér a obchodník?

9 srpna, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #36

Tomáš Soukup Jak jsou na tom infografiky? Podívejte se na celé číslo tohoto týdne. Navíc můžete totiž zjistit, jak si...

1 srpna, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #35

Tomáš Soukup Dokáže nedostatek informací na B2B webu odradit návštěvníky, aby ho ihned opustili? Číslo tohoto týdne Vám na tyto...

26 července, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #34

Tomáš Soukup Jak je to s vyhodnocováním content marketingu v B2B? Mají firmy stanovená jasná kritéria? Číslo tohoto týdne Vám...

19 července, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #33

Tomáš Soukup Jaké místo hrají chytré telefony v online vyhledávání? Jak je to v B2B? A co vývoj v budoucnu?...

12 července, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #32

Tomáš Soukup Kdo má u B2B firem na starosti content marketing? Mají tyto firmy vyčleněnou samostatnou pracovní pozici pro správu...

8 července, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #31

Tomáš Soukup Zaměstnanci představují firemní klíčová aktiva a mělo by se o ně pečovat. Číslo tohoto týdne prozradí, kolik B2B firem...

28 června, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #30

Tomáš Soukup Jaké sociální sítě využívají firmy, které v rámci content marketingu používají sociální sítě, nejčastěji? Podívejte se na celé číslo...

21 června, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #29

Tomáš Soukup Využívají B2B firmy pro svou komunikaci i e-mail marketing? A změnilo se jeho využívání v letech? Podívejte se na...

14 června, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #28

Tomáš Soukup Vytváří B2B firmy obsah pravidelně? A komunikují zajímavý obsah? Podívejte se na celé číslo týdne a zjistěte víc.

7 června, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #27

Tomáš Soukup Jaké formy vzdělávání nabízí B2B firmy svým marketingovým pracovníkům? Jaká oblast je nejčastější? Podívejte se na celé číslo týdne...

31 května, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #26

Tomáš Soukup Považují B2B marketingoví manažeři content marketing za důležitý? Uvědomují si jeho význam? Podívejte se na celé číslo týdne a...

24 května, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #25

Tomáš Soukup Využívají B2B firmy v rámci marketingové komunikace i sponzoring a jak je to se společenskou odpovědností? Podívejte se na celé...

17 května, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #24

Tomáš Soukup Jak je to se vzděláváním obchodníků a marketérů v B2B v ČR? Podívejte se na celé číslo týdne a zjistěte,...

10 května, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #23

Tomáš Soukup Využívají B2B firmy v rámci on-line marketingových aktivit i webovou prezentaci? Podívejte se na celé číslo týdne a zjistěte,...

3 května, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #22

Tomáš Soukup Content marketing v B2B čekají skvělé časy. A dokazuje to i jeho dlouhodobý nárůst. Podívejte se na celé číslo...

26 dubna, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #21

Tomáš Soukup Aktuálně připadá na 100 dětí 123 seniorů. A jak to bude dál? Číslo tohoto týdne ukáže, jaký je budoucí vývoj...

19 dubna, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #20

Tomáš Soukup Marketing a obchod mají jít ruku v ruce. Ale ví to i B2B firmy? Číslo tohoto týdne ukáže v kolika...

12 dubna, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #19

Tomáš Soukup Prezentace firmy je důležitá, a to nejen v on-line prostředí. Ale ví to i B2B firmy? Číslo tohoto týdne...

5 dubna, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #18

Tomáš Soukup Aktuální demografický vývoj způsobuje, že firmy čelí nedostatku pracovních sil. Číslo tohoto týdne se proto zaměří na pokles...

29 března, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #17

Tomáš Soukup Aktuální vlna B2B monitoru poukazuje i na plánované vystavování na veletrzích v roce 2019. Číslo tohoto týdne ukáže, kolik...

22 března, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #16

Tomáš Soukup Výsledky aktuální vlny B2B monitoru poukazují na to, že firmy využívají více nástrojů marketingové komunikace. Číslo tohoto týdne...

15 března, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #15

Tomáš Soukup Výsledky aktuální vlny B2B monitoru poukazují na to, že firmy nevyužívají potenciálu PPC. Číslo tohoto týdne ukáže, kolik...

8 března, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #14

Tomáš Soukup Výsledky aktuální vlny B2B monitoru poukazují na to, že se firmám dařilo a zvýšily své marketingové rozpočty, ale...

1 března, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #13

Tomáš Soukup Výzkum trhu se využívá ve chvílích, kdy firmě chybí přesné informace, například o velikosti trhu, konkurenci, značce, atd. Bez detailních dat jen...

22 února, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #12

Tomáš Soukup Jak jsme již jednou psali, vizuální styl společnosti je skvělým nástrojem pro komunikaci, který přináší nespočet výhod. Číslo...

15 února, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #11

Tomáš Soukup Důležitost sociálních sítí si začínají uvědomovat i B2B firmy.  V roce 2013 sociální sítě využívalo 22 % firem, dnešní...

8 února, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #10

Tomáš Soukup Podle prvních odhadů českých B2B marketérů se ukázalo, že meziročně B2B trhy rostly o 7 %. Oproti předchozímu...

1 února, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #9

Tomáš Soukup Určitě jste se v životě setkali s pojmem „Paretovo pravidlo“. Jeho aplikace je jednoduchá a účinná, a proto...

25 ledna, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #8

Tomáš Soukup Peníze nejsou vždy to hlavní, ani vyšší marketingový rozpočet firmu nespasí. Důležitá je systematičnost a podpora vedení, což...

18 ledna, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #7

Tomáš Soukup Tento týden je pro nás speciální, slavíme 8 let! Od nulových začátků bez jediného klienta, za to s...

11 ledna, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #6

Tomáš Soukup Jednotný vizuální styl je vhodným nástrojem pro prezentování společnosti na trhu, pomáhá dotvářet dobré jméno a image společnosti....

4 ledna, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #5

Tomáš Soukup Tento týdne se zaměříme na zpětnou vazbu a na číslo týdne 72 %. Zpětná vazba je bezesporu cennou informací, ale...

28 prosince, 2018 v Blog B-inside

Číslo týdne #4

Tomáš Soukup Čtvrtý týden zakončíme symbolicky, číslo týdne je 40 %. Je důležité mít ucelený marketingový plán a jak jsou na tom...

21 prosince, 2018 v Blog B-inside

Číslo týdne #3

Tomáš Soukup Každý týden vám přibližujeme jedinečný svět B2B výzkumů. Tentokrát si již potřetí zpříjemníme pátek, a to symbolicky s číslem...

14 prosince, 2018 v Blog B-inside

Číslo týdne #2

Tomáš Soukup Jak, už asi víte, koncem roku jsme se rozhodli vám každý týden přiblížit svět B2B výzkumů. Tak si pojďme...

7 prosince, 2018 v Blog B-inside

Číslo týdne #1

Tomáš Soukup Koncem roku jsme se rozhodli spustit nový projekt „Číslo týdne“. Každý týden vám tak přineseme unikátní číslo ze světa...