Číslo týdne
Číslo týdne #270
Tři čtvrtiny B2B profesionálů tvrdí, že jsou lepší než průměr. To ale není možné. Všichni jsme nadprůměrní! To nám nějak...
Číslo týdne #269
Michaela Koubová Tři čtvrtiny B2B profesionálů tvrdí, že jsou lepší než průměr. To ale není možné.
Číslo týdne #268
Michaela Koubová B2B firmy směřují více peněz do výkonu.
Číslo týdne #267
Michaela Koubová B2B podniky cílí na zvýšení zisku a obratu.
Číslo týdne #266
Michaela Koubová Třetina B2B marketérů nevyužívá umělou inteligenci.
Číslo týdne #265
Michaela Koubová Lépe se daří firmám, které mají marketing a obchod v rovnováze.
Číslo týdne #264
Michaela Koubová Pouhých 23 % B2B firem má změřenou znalost jejich značky.
Číslo týdne #263
Michaela Koubová Spontánní znalost značky trojnásobně zvyšuje šanci přizvání do výběrového řízení.
Číslo týdne #262
Michaela Koubová B2B marketéři tvrdí, že umělá inteligence urychluje práci.
Číslo týdne #261
Michaela Koubová B2B firmy se účastní eventů a PR akcí.
Číslo týdne #260
Michaela Koubová B2B firmy vsází na SEO a sociální sítě.
Číslo týdne #259
Michaela Koubová 5️7 procent B2B marketérů používá při práci umělou inteligenci.
Číslo týdne #258
Michaela Koubová B2B firmy zakládají rozhodnutí na datech.
Číslo týdne #257
Michaela Koubová B2B firmy jsou optimistické. Růst obratu očekává v roce 2024 dvě třetiny podniků.
Číslo týdne #256
Michaela Koubová Brand a aktivace v rovnováze = lepší výsledky o 5,5 procentních bodů
Číslo týdne #252
Michaela Koubová Brand je zázrak. Firmy se mu ale nevěnují.
Číslo týdne #251
Michaela Koubová Brand zvyšuje šanci přizvání do výběrového řízení.
Číslo týdne #247
Michaela Koubová V ideálním světě jde brand a výkon ruku v ruce. Realita je jiná.
Číslo týdne #246
Michaela Koubová V ideálním světě jde brand a výkon ruku v ruce.
Číslo týdne #245
Michaela Koubová Silná značka je v B2B stejně důležitá jako výkonnostní marketing a přímý akviziční obchod. Proč se zabývat rovnováhou...
Číslo týdne #242
Michaela Koubová Vánoce v B2B se nesou v duchu dárkových vín.
Číslo týdne #240
Michaela Koubová Jak využít marketingový rozpočet na maximum? Investujte rovnoměrně!
Číslo týdne #239
Michaela Koubová Průzkumy jako základ strategického řízení.
Číslo týdne #238
Michaela Koubová Vzájemný respekt mezi marketingem a obchodem je klíčem k úspěchu.
Číslo týdne #237
Michaela Koubová Chcete porozumět chování zákazníků? Využijte behaviorální vědu!
Číslo týdne #234
Michaela Koubová Pro strategicky řízené podniky jsou průzkumy naprostou samozřejmostí.
Číslo týdne #233
Michaela Koubová Spolupráce marketingu a obchodu se vyplácí.
Číslo týdne #232
Michaela Koubová Spolupráce marketingu a obchodu se vyplácí.
Číslo týdne #231
Michaela Koubová Pro strategicky řízené podniky jsou průzkumy naprostou samozřejmostí.
Číslo týdne #229
Michaela Koubová Marketing a obchod: Spolupráce, která přináší ovoce.
Číslo týdne #228
Michaela Koubová Společně dokážeme více! Vzájemný respekt mezi marketingem a obchodem je klíčem k úspěchu.
Číslo týdne #227
Michaela Koubová Behaviorální věda má v B2B velký potenciál a o její využitelnosti v B2B dnes již nepochybujeme.
Číslo týdne #226
Michaela Koubová Pro strategicky řízené podniky jsou průzkumy naprostou samozřejmostí
Číslo týdne #225
Michaela Koubová Marketing a obchod mají úzce spolupracovat. Pokud to nedělají, ztrácí tím celá firma. Nevěříte?
Číslo týdne #223
Michaela Koubová Marketing a obchod mají úzce spolupracovat.
Číslo týdne #222
Michaela Koubová Výzkumy trhu jsou v B2B již samozřejmostí.
Číslo týdne #221
Michaela Koubová Pro strategicky řízené podniky jsou průzkumy naprostou samozřejmostí.
Číslo týdne #218
Michaela Koubová Pozice marketingu a obchodu ve firmě mají být vyrovnané.
Číslo týdne #217
Michaela Koubová Behaviorální věda má v B2B velký potenciál, o její využitelnosti v B2B dnes již nepochybujeme.
Číslo týdne #216
Michaela Koubová Směřuje váš marketingový rozpočet spíše do brandových nebo aktivačních nástrojů? ⚖️
Číslo týdne #215
Michaela Koubová Marketing a obchod mají úzce spolupracovat. Pokud to nedělají, ztrácí tím celá firma. Nevěříte?
Číslo týdne #214
Michaela Koubová Behaviorální věda má v B2B velký potenciál, o její využitelnosti v B2B dnes již nepochybujeme.
Číslo týdne #213
Michaela Koubová Sociální sítě nejsou v B2B žádné tabu.
Číslo týdne #212
Michaela Koubová Marketing a obchod mají úzce spolupracovat. Pokud to nedělají, ztrácí tím celá firma. Nevěříte?
Číslo týdne #211
Michaela Koubová Pro strategicky řízené podniky jsou průzkumy naprostou samozřejmostí.
Číslo týdne #208
Michaela Koubová Strategie založená na spolehlivých informacích a datech
Číslo týdne #206
Michaela Koubová Rozdělovat investice rovnoměrně do brandu a aktivací?
Číslo týdne #205
Michaela Koubová Behaviorální věda má v B2B velký potenciál, o její využitelnosti v B2B se nepochybuje.
Číslo týdne #204
Michaela Koubová Vyrovnané pozice obchodu a marketingu.
Číslo týdne #199
Michaela Koubová My spolupracujeme! #B2Bkonference
Číslo týdne #197
Michaela Koubová Eventy se v B2B těší velké oblibě.
Číslo týdne #195
Michaela Koubová Behaviorální věda má v B2B velký potenciál, o její využitelnosti v B2B dnes již nepochybujeme.
Číslo týdne #194
Michaela Koubová Využívání výzkumů trhu, zákazníků či konkurence.
Číslo týdne #193
Michaela Koubová Využívání veletrhů a výstav u B2B firem opět roste.
Číslo týdne #192
Michaela Koubová Dvě třetiny B2B firem využívají firemní videa.
Číslo týdne #191
Michaela Koubová Trend B2B marketingu roku 2022: V sociálních sítích posiluje placená reklama.
Číslo týdne #187
Michaela Koubová Interní marketing využívání stále více B2B podniků.
Číslo týdne #185
Michaela Koubová Podléháte různým zkreslením a omylům?
Číslo týdne #184
Michaela Koubová Využívání digitálních magazínů a časopisů B2B firmami.
Číslo týdne #183
Michaela Koubová Průzkumy trhu využívá stále více B2B podniků.
Číslo týdne #182
Michaela Koubová Využívání sponzoringu B2B firmami.
Číslo týdne #181
Michaela Koubová Využívání direct mailingových kampaní B2B firmami.
Číslo týdne #180
Michaela Koubová Neplacené příspěvky na sociálních sítích jsou podobně jako loni velmi oblíbené.
Číslo týdne #179
Michaela Koubová Pro strategicky řízené podniky jsou průzkumy naprostou samozřejmostí.
Číslo týdne #178
Michaela Koubová E-mail marketing je typický pro B2B firmy, které cílí na tisíce zákazníků.
Číslo týdne #177
Michaela Koubová Struktura off-line B2B marketingových aktivit je dlouhodobě velmi podobná.
Číslo týdne #176
Michaela Koubová Do důvěry zaměstnanců se vyplatí investovat.
Číslo týdne #175
Michaela Koubová Top 5 oblíbených on-line marketingových aktivit v B2B.
Číslo týdne #174
Michaela Koubová Průzkumy jsou v B2B již standardem.
Číslo týdne #173
Michaela Koubová Marketingové rozpočty v B2B opět klesly.
Číslo týdne #170
Michaela Koubová #retrospektiva Vývoj využívání sponzoringu v B2B?
Číslo týdne #169
Michaela Koubová #retrospektiva Vývoj využívání SEO v B2B?
Číslo týdne #168
Michaela Koubová #retrospektiva Vývoj využívání on-line marketingových aktivit v B2B?
Číslo týdne #167
Michaela Koubová #retrospektiva Vývoj využívání on-line marketingových aktivit v B2B?
Číslo týdne #166
Michaela Koubová #retrospektiva Vývoj využívání sociálních sítí v B2B?
Číslo týdne #164
Michaela Koubová V B2B jsou typické e-shopy na míru.
Číslo týdne #163
Michaela Koubová Firemní videa a sociální sítě jsou trendem v B2B on-line marketingu.
Číslo týdne #162
Michaela Koubová Behaviorální ekonomii lze využít i v B2B.
Číslo týdne #161
Michaela Koubová Firemní videa jsou u B2B firem stále oblíbenější.
Číslo týdne #160
Michaela Koubová E-shopy provozuje cca třetina B2B podniků.
Číslo týdne #159
Michaela Koubová Sociální sítě již nejsou standardem pouze pro B2C.
Číslo týdne #158
Michaela Koubová V rámci projektu zacíleného na domlouvání schůzek pro obchodní zástupce jsme analyzovali ochotu sejít se dle znalosti značky.
Číslo týdne #157
Michaela Koubová Již 157 čísel týdne – děkujeme Vám za podporu!
Číslo týdne #156
Michaela Koubová Načerpejte inspiraci, jak nejlépe obdarovat různé cílové skupiny.
Číslo týdne #155
Michaela Koubová Pro úspěch v B2B jsou zásadní dobré vztahy – využijte Vánoc a obdarujte své klienty a zaměstnance.
Číslo týdne #154
Michaela Koubová Marketing se letos změnil, to platí i pro ten off-line.
Číslo týdne #153
Michaela Koubová Neplacené příspěvky na sociálních sítích jsou pro B2B firmy standardem, ale jak si stojí ty placené?
Číslo týdne #152
Michaela Koubová Jak si stojí e-mail marketing u B2B firem?
Číslo týdne #151
Michaela Koubová Sociální sítě jsou u B2B firem již standardem.
Číslo týdne #150
Michaela Koubová Jak si stojí webové stránky u B2B firem?
Číslo týdne #149
Michaela Koubová Opravdu chodí změny spolu tak, jak uvádí behaviorální ekonomie?
Číslo týdne #148
Michaela Koubová Jak si stojí PR – články v tisku a vztahy s novináři u velkých B2B firem?
Číslo týdne #147
Michaela Koubová Firemní blogy se stávají stále oblíbenější i v B2B.
Číslo týdne #146
Michaela Koubová Síla telemarketingu, tedy navolávání leadů a předjednávání schůzek, v B2B je velká.
Číslo týdne #145
Michaela Koubová Dělat důležitá rozhodnutí bez správných a spolehlivých informací by bylo pošetilé. B2B firmy to ví.
Číslo týdne #144
Michaela Koubová Podívejte se na číslo týdne a zjistěte, kolik B2B firem využívá digitální magazíny a časopisy v rámci svých...
Číslo týdne #143
Michaela Koubová Součástí B2B marketingu je i sponzoring. Podívejte se na číslo týdne a zjistěte, jak si sponzoring stojí u...
Číslo týdne #142
Michaela Koubová K marketingu B2B firem patří i strategický marketing, jeho velkou součástí je interní marketing, na který firmy v...
Číslo týdne #141
Michaela Koubová Oblíbenost PPC kampaní se těší úspěchu nejen v B2C, využívání PPC kampaní dlouhodobě roste i v B2B firmách.
Číslo týdne #140
Michaela Koubová Telefonování je stále základním nástrojem obchodních procesů. Podívejte se kolik B2B firem ho využívá.
Číslo týdne #139
Michaela Koubová Strategický marketing v B2B posiluje.
Číslo týdne #138
Michaela Koubová Budou veletrhy a výstavy nahrazeny on-line aktivitami?
Číslo týdne #137
Michaela Koubová Optimalizace pro vyhledávače má své místo i na B2B trzích.
Číslo týdne #136
Michaela Koubová Využívají B2B firmy v rámci on-line marketingu i firemní blogy?
Číslo týdne #135
Michaela Koubová Využívají B2B firmy v rámci on-line marketingu i e-mail marketing?
Číslo týdne #134
Michaela Koubová Využívají B2B firmy v rámci on-line marketingu i placenou reklamu na sociálních sítích?
Číslo týdne #133
Michaela Koubová Využívání sociálních sítí v rámci on-line marketingu je pro české B2B trhy dnes již typické.
Číslo týdne #132
Michaela Koubová Zpětná vazba od zaměstnanců je pro fungování firmy nezbytná. Pravidelné průzkumy spokojenosti zaměstnanců zvyšují nejen jejich spokojenost a...
Číslo týdne #131
Michaela Koubová Pro strategicky řízené firmy je rozhodování na základě spolehlivých dat z průzkumů samozřejmostí.
Číslo týdne #130
Michaela Koubová Jaké marketingové aktivity plánují letos B2B firmy rušit?
Číslo týdne #129
Michaela Koubová Do jakých off-line marketingových aktivit plánují letos B2B firmy investovat?
Číslo týdne #128
Michaela Koubová B2B firmy se přesouvají od tradičních marketingových aktivit k on-line, plánují častěji zapojovat i placenou reklamu na sociálních...
Číslo týdne #127
Michaela Koubová Přesun k on-line aktivitám byl pro B2B firmy logický.
Číslo týdne #126
Michaela Koubová Podniky častěji zakládají svá rozhodnutí na spolehlivých datech z průzkumů.
Číslo týdne #125
Michaela Koubová Marketingové rozpočty B2B firem opět klesly.
Číslo týdne #124
Michaela Koubová Vidí B2B firmy přínos on-line katalogů zboží či služeb? A v čem?
Číslo týdne #123
Michaela Koubová Nálada v podnicích se zlepšuje. Kolik B2B firem očekává růst obratu v roce 2021?
Číslo týdne #122
Michaela Koubová Prvním výsledkem 20. vlny B2B monitoru je jako obvykle index optimismu marketingových manažerů v B2B.
Číslo týdne #121
Michaela Koubová Většina B2B firem uvedla, že je pro ně e-shop velkým přínosem. Co konkrétně si na e-shopech pochvalují?
Číslo týdne #120
Michaela Koubová Mají B2B e-shopy viditelné ceny produktů a služeb pro všechny návštěvníky?
Číslo týdne #119
Michaela Koubová Propojují B2B firmy své e-shopy s ostatními informačními systémy v podniku?
Číslo týdne #118
Michaela Koubová Motivují B2B firmy, které v rámci e-commerce využívají e-shopy, své klienty k jejich využívání?
Číslo týdne #117
Michaela Koubová Spravují si B2B firmy své e-commerce aktivity interně nebo raději volí externí firmy?
Číslo týdne #116
Michaela Koubová Zhruba čtvrtina B2B firem provozuje on-line katalog zboží a služeb.
Číslo týdne #115
Michaela Koubová U e-commerce záleží na velikosti cílového trhu.
Číslo týdne #114
Michaela Koubová Klientský webový portál provozuje v rámci e-commerce cca třetina B2B podniků.
Číslo týdne #113
Michaela Koubová Trh se mění a potřeba automatizace je stále silnější, a to i v B2B.
Číslo týdne #112
Michaela Koubová A jsme zase o rok starší. B-inside má 10 let!
Číslo týdne #111
Michaela Koubová E-commerce se stala tématem i v B2B. Zjistěte, kolik firem využívá v B2B e-shopy.
Číslo týdne #110
Michaela Koubová Trh se mění a e-commerce je stále důležitější pojem. A to i v B2B.
Číslo týdne #109
Michaela Koubová Zveřejnili jsme již 109 čísel týdne. Děkujeme Vám za podporu a těšíme se opět v příštím roce!
Číslo týdne #107
Michaela Koubová Jaké dárky nejčastěji dostávají zaměstnanci B2B firem?
Číslo týdne #106
Michaela Koubová VIP klienti nebo zaměstnanci? Koho v B2B častěji firmy obdarovávají?
Číslo týdne #105
Michaela Koubová Vánoce v B2B se nesou v duchu dárkových vín
Číslo týdne #104
Michaela Koubová Rychlejší přesun k e-commerce aktivitám v B2B
Číslo týdne #103
Michaela Koubová Index optimismu – vývoj nálady ovlivněný aktuální situací
Číslo týdne #102
Michaela Koubová Dobré vztahy jsou pro úspěch v B2B zásadní.
Číslo týdne #101
Michaela Koubová Jaké jsou typické dárkové a reklamní předměty pro B2B firmy?
Číslo týdne #100
Michaela Koubová Dobré vztahy jsou pro úspěch v B2B zásadní.
Číslo týdne #99
Michaela Koubová Reklama na internetu zažívá v posledních letech boom. Podívejte se na její vývoj v čase.
Číslo týdne #98
Michaela Koubová Jaký cíl on-line a digitálního marketingu je pro B2B firmy důležitý?
Číslo týdne #97
Michaela Koubová Podívejte se na číslo tohoto týdne a zjistěte kolik B2B podniků v ČR využívá v rámci on-line marketingu...
Číslo týdne #96
Michaela Koubová Budování znalosti a image značky, odlišení od konkurence, jasné místo na trhu.
Číslo týdne #95
Michaela Koubová Využívání SEO – optimalizace pro vyhledávače, u B2B firem v ČR dlouhodobě roste.
Číslo týdne #94
Michaela Koubová 99 % – prakticky všechny B2B firmy mají vlastní webovou prezentaci.
Číslo týdne #93
Michaela Koubová Většina firem se věnuje on-line a digitálnímu marketingu, jakou část rozpočtu do něj však dávají?
Číslo týdne #92
Michaela Koubová Měření a vyhodnocování je pro marketingovou komunikaci důležité. Používají B2B firmy i konverzní poměr?
Číslo týdne #91
Michaela Koubová Kam nejčastěji poputují letošní investice na B2B marketingovou komunikaci?
Číslo týdne #90
Michaela Koubová Blogy jsou vhodným nástrojem pro podporu komunikace. Jak si vedou v B2B?
Číslo týdne #89
Michaela Koubová Sociální sítě se staly oblíbenou součástí marketingu. Podívejte se, jak si stojí v B2B.
Číslo týdne #88
Michaela Koubová Výkonnost on-line a digitálního marketingu můžeme měřit několika způsoby. Jaký je, ale nejoblíbenější u B2B firem?
Číslo týdne #87
Michaela Koubová Bez měření a vyhodnocování se může stát marketing jen dírou na peníze. Vyhodnocují B2B firmy úspěšnost on-line marketingu?
Číslo týdne #86
Michaela Andrýsková V poslední vlně B2B monitoru jsme se B2B markétérů ptali na využívané nástroje on-line a digitálního marketingu. Podívejte...
Číslo týdne #85
Michaela Andrýsková V poslední vlně B2B monitoru jsme se zaměřili také na aktuální informace a jejich získávání. Podívejte se, jak...
Číslo týdne #84
Michaela Andrýsková Nálada B2B marketérů je stále pod bodem mrazu, ale začíná se mírně zlepšovat.
Číslo týdne #83
Michaela Andrýsková Zájem o sociální sítě na B2B trzích roste. Podívejte se, jak si stojí LinkedIn u českých B2B firem.
Číslo týdne #82
Michaela Andrýsková On-line a digitální marketing se stal nedílnou součástí marketingu na českých B2B trzích.
Číslo týdne #81
Michaela Andrýsková Zájem o sociální sítě na B2B trzích roste. Která síť je u B2B firem v ČR nejpoužívanější?
Číslo týdne #80
Michaela Andrýsková Zájem o sociální sítě na B2B trzích roste. Podívejte se, jak si stojí u českých B2B firem.
Číslo týdne #79
Michaela Andrýsková On-line a digitální marketing se stává neodmyslitelnou součástí marketingu, a to i na českých B2B trzích.
Číslo týdne #78
Michaela Andrýsková Dbají B2B firmy na tvorbu a komunikaci pravidelného obsahu? A jak si vede content marketing v ČR ve...
Číslo týdne #77
Michaela Andrýsková Jak se krize dotkla naplánovaných marketingových aktivit? Číslo tohoto týdne prozradí, jaké změny firmy chystají.
Číslo týdne #76
Michaela Andrýsková “Podle sebe soudím tebe.“ Platí to i v B2B.
Číslo týdne #75
Michaela Andrýsková Po bitvě je každý generál. To platí i v marketingu. Diskuse o tom, zda na marketingu v době...
Číslo týdne #74
Michaela Andrýsková Jak se letos změní rozpočty na B2B marketing? Podívejte se na výsledky B2B monitoru a zjistěte, jak to...
Číslo týdne #73
Michaela Andrýsková Je krize příležitostí či existenciální hrozbou? Podívejte se na výsledky B2B monitoru a zjistěte, jak to vidí čeští...
Číslo týdne #72
Michaela Andrýsková Jak aktuální krizová situace ovlivnila rozpočty na B2B marketing?
Číslo týdne #71
Michaela Andrýsková První výsledek aktuální vlny B2B monitoru je tady. Již tradičně začneme s indexem optimismu.
Číslo týdne #70
Michaela Andrýsková Dnešní číslo týdne prozradí průměrné počty vzdělávacích aktivit využívaných různými pozici v B2B firmách.
Číslo týdne #69
Michaela Andrýsková Dnešní číslo týdne prozradí, jestli B2B marketéři a obchodníci preferují vzdělávání i prostřednictvím on-line zdrojů.
Číslo týdne #68
Michaela Andrýsková Dnešní číslo týdne prozradí, do kolika on-line marketingových aktivit investovaly B2B firmy v průběhu let.
Číslo týdne #67
Michaela Andrýsková Podívejte se na číslo tohoto týdne a zjistěte kolik B2B podniků v ČR využívá pro šíření obsahu webináře,...
Číslo týdne #66
Michaela Andrýsková Podívejte se na číslo tohoto týdne a zjistěte kolik B2B podniků v ČR využívá v rámci on-line marketingu...
Číslo týdne #65
Michaela Andrýsková Podívejte se na číslo tohoto týdne a zjistěte kolik podniků v ČR poskytuje svým zaměstnancům přenosná zařízení s...
Číslo týdne #64
Michaela Andrýsková B2B firmy v ČR si postupně začínají uvědomovat sílu sociálních sítí, v roce 2013 je využívalo pouze 22...
Číslo týdne #63
Tomáš Soukup Komunikační dovednosti mohou zásadně rozvíjet a zefektivňovat práci. Poskytují B2B firmy tuto formu vzdělávání svým obchodníkům a marketérům?
Číslo týdne #62
Tomáš Soukup Jaké kanály content marketingu patří podle českých B2B marketérů mezi nejpřínosnější?
Číslo týdne #61
Tomáš Soukup Podívejte se na číslo tohoto týdne a zjistěte, jestli je marketing zapojený do strategie firmy.
Číslo týdne #60
Tomáš Soukup Podívejte se na číslo tohoto týdne a zjistěte, jestli top management podporuje marketing v B2B firmách.
Číslo týdne #59
Tomáš Soukup Využívají B2B firmy, které se věnují content marketingu, pro šíření vytvářeného obsahu blogy?
Číslo týdne #58
Tomáš Soukup Informace z trhu a o zákaznících jsou nezbytné. V tomto čísle týdne zjistíte, na co se nejčastěji zaměřují...
Číslo týdne #57
Tomáš Soukup A jsme zase o rok starší, slavíme 9 let! Od začátků bez jediného klienta, za to s velkou...
Číslo týdne #56
Tomáš Soukup Podívejte se na dnešní číslo týdne a zjistěte, jak se v B2B vede Instagram.
Číslo týdne #55
Tomáš Soukup Zveřejnili jsme již 55 čísel týdne. Děkujeme Vám za podporu a těšíme se opět v příštím roce!
Číslo týdne #54
Tomáš Soukup V Monitoru logistiky jsme zjišťovali hlavní destinaci dovozu a vývozu.
Číslo týdne #53
Tomáš Soukup Využívají velké firmy s 250 a více zaměstnanci webové stránky.
Číslo týdne #52
Tomáš Soukup Využívají B2B firmy v rámci content marketingu i sociální síť LinkedIn?
Číslo týdne #51
Tomáš Soukup Jaké další výhrady mají zákazníci k dodavatelům logistických a přepravních služeb?
Číslo týdne #50
Tomáš Soukup Výsledky B2B monitoru prozradí, jak se nejraději učí B2B marketéři a obchodníci.
Číslo týdne #49
Tomáš Soukup V Monitoru logistiky jsme řešili také výhrady k dodavatelům logistických a přepravních služeb.
Číslo týdne #48
Tomáš Soukup Jak nejčastěji šíří B2B firmy vytvářený obsah? V čísle tohoto týdne najdete všech TOP 5 kanálů.
Číslo týdne #47
Tomáš Soukup Chcete vědět, kolik % firem v ČR využívá placený cloud? Podívejte se na číslo tohoto týdne a zjistěte...
Číslo týdne #46
Tomáš Soukup Díky Monitoru logistiky jsem zjistili, kolik firem řeší skladování interně, externě a kolik firem ho vůbec neřeší.
Číslo týdne #45
Tomáš Soukup Číslo tohoto týdne odhalí výsledky našeho unikátního projektu Monitor logistiky, který přináší čísla přepravním a logistickým manažerům.
Číslo týdne #44
Tomáš Soukup Dokáže Vás online obsah ovlivnit při nákupním rozhodování?
Číslo týdne #43
Tomáš Soukup Industry 4.0 a s ním spojená automatizace, digitalizace a robotizace je v posledních letech velkým tématem.
Číslo týdne #42
Tomáš Soukup Jakou formu komunikace preferujete pro obchodování? Face-to-Face, e-mail, telefon nebo něco jiného?
Číslo týdne #41
Tomáš Soukup Popularita online marketingu stoupá. V čísle tohoto týdne ukážeme, kolik budou tvořit výdaje na digitální reklamu v roce...
Číslo týdne #40
Tomáš Soukup V dnešní době, kdy má téměř každý přístup k internetu z různých zařízení, je responzivní design webu nutností....
Číslo týdne #39
Tomáš Soukup Jistě víte, že jsme se v 15. vlně B2B monitoru zabývali content marketingem. Tento týden se podíváme na...
Číslo týdne #38
Tomáš Soukup Benefity se v poslední době řeší čím dál, tím víc. Podívejte se jak je to s poskytováním mobilních...
Číslo týdne #37
Tomáš Soukup V 15. vlně B2B monitoru zabývali také oblastí vzdělávání. Kolik aktivit využívá průměrně B2B marketér a obchodník?
Číslo týdne #36
Tomáš Soukup Jak jsou na tom infografiky? Podívejte se na celé číslo tohoto týdne. Navíc můžete totiž zjistit, jak si...
Číslo týdne #35
Tomáš Soukup Dokáže nedostatek informací na B2B webu odradit návštěvníky, aby ho ihned opustili? Číslo tohoto týdne Vám na tyto...
Číslo týdne #34
Tomáš Soukup Jak je to s vyhodnocováním content marketingu v B2B? Mají firmy stanovená jasná kritéria? Číslo tohoto týdne Vám...
Číslo týdne #33
Tomáš Soukup Jaké místo hrají chytré telefony v online vyhledávání? Jak je to v B2B? A co vývoj v budoucnu?...
Číslo týdne #32
Tomáš Soukup Kdo má u B2B firem na starosti content marketing? Mají tyto firmy vyčleněnou samostatnou pracovní pozici pro správu...
Číslo týdne #31
Tomáš Soukup Zaměstnanci představují firemní klíčová aktiva a mělo by se o ně pečovat. Číslo tohoto týdne prozradí, kolik B2B firem...
Číslo týdne #30
Tomáš Soukup Jaké sociální sítě využívají firmy, které v rámci content marketingu používají sociální sítě, nejčastěji? Podívejte se na celé číslo...
Číslo týdne #29
Tomáš Soukup Využívají B2B firmy pro svou komunikaci i e-mail marketing? A změnilo se jeho využívání v letech? Podívejte se na...
Číslo týdne #28
Tomáš Soukup Vytváří B2B firmy obsah pravidelně? A komunikují zajímavý obsah? Podívejte se na celé číslo týdne a zjistěte víc.
Číslo týdne #27
Tomáš Soukup Jaké formy vzdělávání nabízí B2B firmy svým marketingovým pracovníkům? Jaká oblast je nejčastější? Podívejte se na celé číslo týdne...
Číslo týdne #26
Tomáš Soukup Považují B2B marketingoví manažeři content marketing za důležitý? Uvědomují si jeho význam? Podívejte se na celé číslo týdne a...
Číslo týdne #25
Tomáš Soukup Využívají B2B firmy v rámci marketingové komunikace i sponzoring a jak je to se společenskou odpovědností? Podívejte se na celé...
Číslo týdne #24
Tomáš Soukup Jak je to se vzděláváním obchodníků a marketérů v B2B v ČR? Podívejte se na celé číslo týdne a zjistěte,...
Číslo týdne #23
Tomáš Soukup Využívají B2B firmy v rámci on-line marketingových aktivit i webovou prezentaci? Podívejte se na celé číslo týdne a zjistěte,...
Číslo týdne #22
Tomáš Soukup Content marketing v B2B čekají skvělé časy. A dokazuje to i jeho dlouhodobý nárůst. Podívejte se na celé číslo...
Číslo týdne #21
Tomáš Soukup Aktuálně připadá na 100 dětí 123 seniorů. A jak to bude dál? Číslo tohoto týdne ukáže, jaký je budoucí vývoj...
Číslo týdne #20
Tomáš Soukup Marketing a obchod mají jít ruku v ruce. Ale ví to i B2B firmy? Číslo tohoto týdne ukáže v kolika...
Číslo týdne #19
Tomáš Soukup Prezentace firmy je důležitá, a to nejen v on-line prostředí. Ale ví to i B2B firmy? Číslo tohoto týdne...
Číslo týdne #18
Tomáš Soukup Aktuální demografický vývoj způsobuje, že firmy čelí nedostatku pracovních sil. Číslo tohoto týdne se proto zaměří na pokles...
Číslo týdne #17
Tomáš Soukup Aktuální vlna B2B monitoru poukazuje i na plánované vystavování na veletrzích v roce 2019. Číslo tohoto týdne ukáže, kolik...
Číslo týdne #16
Tomáš Soukup Výsledky aktuální vlny B2B monitoru poukazují na to, že firmy využívají více nástrojů marketingové komunikace. Číslo tohoto týdne...
Číslo týdne #15
Tomáš Soukup Výsledky aktuální vlny B2B monitoru poukazují na to, že firmy nevyužívají potenciálu PPC. Číslo tohoto týdne ukáže, kolik...
Číslo týdne #14
Tomáš Soukup Výsledky aktuální vlny B2B monitoru poukazují na to, že se firmám dařilo a zvýšily své marketingové rozpočty, ale...
Číslo týdne #13
Tomáš Soukup Výzkum trhu se využívá ve chvílích, kdy firmě chybí přesné informace, například o velikosti trhu, konkurenci, značce, atd. Bez detailních dat jen...
Číslo týdne #12
Tomáš Soukup Jak jsme již jednou psali, vizuální styl společnosti je skvělým nástrojem pro komunikaci, který přináší nespočet výhod. Číslo...
Číslo týdne #11
Tomáš Soukup Důležitost sociálních sítí si začínají uvědomovat i B2B firmy. V roce 2013 sociální sítě využívalo 22 % firem, dnešní...
Číslo týdne #10
Tomáš Soukup Podle prvních odhadů českých B2B marketérů se ukázalo, že meziročně B2B trhy rostly o 7 %. Oproti předchozímu...
Číslo týdne #9
Tomáš Soukup Určitě jste se v životě setkali s pojmem „Paretovo pravidlo“. Jeho aplikace je jednoduchá a účinná, a proto...
Číslo týdne #8
Tomáš Soukup Peníze nejsou vždy to hlavní, ani vyšší marketingový rozpočet firmu nespasí. Důležitá je systematičnost a podpora vedení, což...
Číslo týdne #7
Tomáš Soukup Tento týden je pro nás speciální, slavíme 8 let! Od nulových začátků bez jediného klienta, za to s...
Číslo týdne #6
Tomáš Soukup Jednotný vizuální styl je vhodným nástrojem pro prezentování společnosti na trhu, pomáhá dotvářet dobré jméno a image společnosti....
Číslo týdne #5
Tomáš Soukup Tento týdne se zaměříme na zpětnou vazbu a na číslo týdne 72 %. Zpětná vazba je bezesporu cennou informací, ale...
Číslo týdne #4
Tomáš Soukup Čtvrtý týden zakončíme symbolicky, číslo týdne je 40 %. Je důležité mít ucelený marketingový plán a jak jsou na tom...
Číslo týdne #3
Tomáš Soukup Každý týden vám přibližujeme jedinečný svět B2B výzkumů. Tentokrát si již potřetí zpříjemníme pátek, a to symbolicky s číslem...
Číslo týdne #2
Tomáš Soukup Jak, už asi víte, koncem roku jsme se rozhodli vám každý týden přiblížit svět B2B výzkumů. Tak si pojďme...
Číslo týdne #1
Tomáš Soukup Koncem roku jsme se rozhodli spustit nový projekt „Číslo týdne“. Každý týden vám tak přineseme unikátní číslo ze světa...