Michaela Koubová
Průzkumy jako základ strategického řízení.
V podnicích, kde je marketing strategickou záležitostí a má podporu vedení, si průzkumy trhu, zákazníků či konkurence dělá 88 %. Firmy, které marketing spíše neřeší využívají průzkumy v 61 %.
Z dlouhodobých dat vyplývá, že strategické řízení založené na spolehlivých datech je mnohem účinnější než řízení založené na domněnkách a pocitech.
Další zajímavosti si můžete přečíst v článku tady: https://www.b2bmonitor.cz/2022/04/b2b-marketing-v-roce-2022/
#B2B #B2Bvyzkum #B2Bmonitor
Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.