Blog

6 května, 2025 v Blog B-inside

Nástroje umělé inteligence využívá už 78 % B2B marketérů

Jaké další on-line marketingové aktivity používají B2B firmy v roce 2025? Většina B2B podniků používá v rámci marketingu neplacené příspěvky...

22 dubna, 2025 v Blog B-inside

Které B2B firmy navyšovaly rozpočty na marketing?

27 % B2B firem navýšilo marketingový rozpočet. Co tyto firmy spojuje? Více než čtvrtina B2B podniků v poslední době navýšila...

15 dubna, 2025 v Blog B-inside

Marketingové rozpočty na B2B trzích

Téměř 40 % B2B firem v Česku má marketingový rozpočet nad 1 milion Kč ročně. 38 % B2B firem má...

8 dubna, 2025 v Blog B-inside

54 % B2B firem vzrostl v roce 2024 obrat

B2B firmy jsou optimistické i ve výhledu do roku 2025. ⬆️ Více než polovina B2B firem loni zaznamenala nárůst obratu....

27 března, 2025 v Blog B-inside

Čím více digitalizace, tím více obratu

Více než polovina výrobních firem v ČR má střední a vyšší úroveň digitalizace. V průzkumu pro společnost INTEMAC jsme zkoumali...

21 března, 2025 v Blog B-inside

Výrobní firmy se nebojí digitalizace

Více než polovina výrobních firem v ČR má střední a vyšší úroveň digitalizace. V průzkumu pro společnost INTEMAC jsme zjišťovali...

14 března, 2025 v Blog B-inside

Krátká videa budou trendy i v B2B

B2B marketing se posouvá směrem k interaktivnímu a vizuálnímu obsahu, který zvyšuje angažovanost. 🚀 📊 Podle dat společnosti HubSpot se...

7 března, 2025 v Blog B-inside

B2B firmy cílí na mileniály

Mileniálové budou hlavní cílovkou marketingu B2B firem v roce 2025 Každá generace má svůj pohled na svět, ale jedno je...

1 března, 2025 v Blog B-inside

E-mail marketing je klíčový pro obsahový marketing

Bez newsletterů a e-mail marketingu se v B2B nelze obejít. 🚀 Co to znamená pro vás? Personalizace, automatizace a relevantní...

27 února, 2025 v Blog B-inside

89 % B2B marketérů používá LinkedIn pro generování leadů

Marketéři na celém světě nedají na LinkedIn dopustit. Data pouze pro Česko ale nemáme. 📊 Z výzkumu SproutSocial vyplynulo, že...

25 února, 2025 v Blog B-inside

B2B marketéři nemají strach z úniku dat při práci s AI

Většina marketérů se úniku dat při práci s umělou inteligencí nebojí, je to ale správně? 70 % marketérů, kteří využívají...

14 ledna, 2025 v Blog B-inside

Nebojte se riskovat. Poučte se z neúspěchu.

Neúspěch je jen zastávka v cestě, inovátoři se nebojí chyb a mají lepší výsledky. Více než polovina podniků nám v...