Blog
Nástroje umělé inteligence využívá už 78 % B2B marketérů
Jaké další on-line marketingové aktivity používají B2B firmy v roce 2025? Většina B2B podniků používá v rámci marketingu neplacené příspěvky...
Které B2B firmy navyšovaly rozpočty na marketing?
27 % B2B firem navýšilo marketingový rozpočet. Co tyto firmy spojuje? Více než čtvrtina B2B podniků v poslední době navýšila...
Marketingové rozpočty na B2B trzích
Téměř 40 % B2B firem v Česku má marketingový rozpočet nad 1 milion Kč ročně. 38 % B2B firem má...
54 % B2B firem vzrostl v roce 2024 obrat
B2B firmy jsou optimistické i ve výhledu do roku 2025. ⬆️ Více než polovina B2B firem loni zaznamenala nárůst obratu....
Čím více digitalizace, tím více obratu
Více než polovina výrobních firem v ČR má střední a vyšší úroveň digitalizace. V průzkumu pro společnost INTEMAC jsme zkoumali...
Výrobní firmy se nebojí digitalizace
Více než polovina výrobních firem v ČR má střední a vyšší úroveň digitalizace. V průzkumu pro společnost INTEMAC jsme zjišťovali...
Krátká videa budou trendy i v B2B
B2B marketing se posouvá směrem k interaktivnímu a vizuálnímu obsahu, který zvyšuje angažovanost. 🚀 📊 Podle dat společnosti HubSpot se...
B2B firmy cílí na mileniály
Mileniálové budou hlavní cílovkou marketingu B2B firem v roce 2025 Každá generace má svůj pohled na svět, ale jedno je...
E-mail marketing je klíčový pro obsahový marketing
Bez newsletterů a e-mail marketingu se v B2B nelze obejít. 🚀 Co to znamená pro vás? Personalizace, automatizace a relevantní...
89 % B2B marketérů používá LinkedIn pro generování leadů
Marketéři na celém světě nedají na LinkedIn dopustit. Data pouze pro Česko ale nemáme. 📊 Z výzkumu SproutSocial vyplynulo, že...
B2B marketéři nemají strach z úniku dat při práci s AI
Většina marketérů se úniku dat při práci s umělou inteligencí nebojí, je to ale správně? 70 % marketérů, kteří využívají...
Nebojte se riskovat. Poučte se z neúspěchu.
Neúspěch je jen zastávka v cestě, inovátoři se nebojí chyb a mají lepší výsledky. Více než polovina podniků nám v...