Blog
Číslo týdne #270
Tři čtvrtiny B2B profesionálů tvrdí, že jsou lepší než průměr. To ale není možné. Všichni jsme nadprůměrní! To nám nějak...
Číslo týdne #269
Michaela Koubová Tři čtvrtiny B2B profesionálů tvrdí, že jsou lepší než průměr. To ale není možné.
Číslo týdne #268
Michaela Koubová B2B firmy směřují více peněz do výkonu.
Číslo týdne #267
Michaela Koubová B2B podniky cílí na zvýšení zisku a obratu.
Číslo týdne #266
Michaela Koubová Třetina B2B marketérů nevyužívá umělou inteligenci.
Číslo týdne #265
Michaela Koubová Lépe se daří firmám, které mají marketing a obchod v rovnováze.
Číslo týdne #264
Michaela Koubová Pouhých 23 % B2B firem má změřenou znalost jejich značky.
Číslo týdne #263
Michaela Koubová Spontánní znalost značky trojnásobně zvyšuje šanci přizvání do výběrového řízení.
Číslo týdne #262
Michaela Koubová B2B marketéři tvrdí, že umělá inteligence urychluje práci.
Číslo týdne #261
Michaela Koubová B2B firmy se účastní eventů a PR akcí.
Číslo týdne #260
Michaela Koubová B2B firmy vsází na SEO a sociální sítě.
Číslo týdne #259
Michaela Koubová 5️7 procent B2B marketérů používá při práci umělou inteligenci.