Blog

13 září, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #270

Tři čtvrtiny B2B profesionálů tvrdí, že jsou lepší než průměr. To ale není možné. Všichni jsme nadprůměrní! To nám nějak...

13 září, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #269

Michaela Koubová Tři čtvrtiny B2B profesionálů tvrdí, že jsou lepší než průměr. To ale není možné.

13 září, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #268

Michaela Koubová B2B firmy směřují více peněz do výkonu.

13 září, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #267

Michaela Koubová B2B podniky cílí na zvýšení zisku a obratu.

13 září, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #266

Michaela Koubová Třetina B2B marketérů nevyužívá umělou inteligenci.

13 září, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #265

Michaela Koubová Lépe se daří firmám, které mají marketing a obchod v rovnováze.

13 září, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #264

Michaela Koubová Pouhých 23 % B2B firem má změřenou znalost jejich značky.

13 září, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #263

Michaela Koubová Spontánní znalost značky trojnásobně zvyšuje šanci přizvání do výběrového řízení.

13 září, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #262

Michaela Koubová B2B marketéři tvrdí, že umělá inteligence urychluje práci.

13 září, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #261

Michaela Koubová  B2B firmy se účastní eventů a PR akcí.

12 září, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #260

Michaela Koubová  B2B firmy vsází na SEO a sociální sítě.

12 září, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #259

Michaela Koubová  5️7 procent B2B marketérů používá při práci umělou inteligenci.