Blog
Číslo týdne #277
Využívání interního marketingu v B2B v roce 2024 výrazně vzrostlo. V rámci B2B monitoru kontinuálně sbíráme data B2B firem, a...
Číslo týdne #276
HR průzkumy spokojenosti zaměstnanců se těší čím dál větší oblibě. Z dlouhodobého monitoringu B2B firem víme, že letos bude realizovat...
Číslo týdne #275
Branding se vyplácí. Často se na něj ale v B2B zapomíná. Vedení firem a obchodní ředitelé nechtějí slyšet obecná tvrzení,...
Číslo týdne #274
Eventy a networkingy v B2B baví. Z dlouhodobého monitoringu B2B firem vidíme, že letos vzrostla ochota pořádat a účastnit se...
Číslo týdne #273
Sociální vliv je důležitý pro rozhodování v B2B i mimo něj. Firem jsme se ptali, zda využívají služby daňových poradců...
Číslo týdne #272
Marketéři pracují s umělou inteligencí na vlastní pěst. 71 % B2B marketérů (z těch, kteří AI používají anebo to plánují)...
Číslo týdne #271
Tři čtvrtiny B2B firem v roce 2024 používají e-mail marketing. Z dlouhodobého monitoringu B2B firem víme, jak aktivity používají a...
Číslo týdne #270
78 % B2B marketérů, kteří používají umělou inteligenci, práce s AI baví. V jarním průzkumu nám 57 % B2B marketérů...
Číslo týdne #269
Tři čtvrtiny B2B profesionálů tvrdí, že jsou lepší než průměr. To ale není možné.
Číslo týdne #267
Michaela Koubová B2B podniky cílí na zvýšení zisku a obratu.