Obdarovaní nejvíce ocení dobré jídlo a praktické dárky, které lze využít v každodenním životě.
🎁 Speciální vlna B2B monitoru o firemních a reklamních dárcích ve spolupráci s RD Present je tu!
Firemní dárky už dávno nejsou jen milou pozorností. Dnes představují nástroj, který dokáže posílit vztahy, podpořit značku a zanechat skutečný dojem. Proto jsme se ptali B2B marketingových a obchodních ředitelů a ředitelek na to, jakými reklamními a dárkovými předměty obdarovávají své klienty a co potěší je samotné.
🍫 A co oceňují respondenti nejvíce? Dobré jídlo a praktické dárky, které lze skutečně využít v každodenním životě. Spolu s kvalitou a originalitou jde o nejčastěji zmiňované faktory, díky nimž dárky působí hodnotně a zanechávají trvalý dojem.
Mrkněte na celou studii 👉 Dárky, které zanechají dojem
ℹ️ V rámci kontinuálního projektu B2B monitor jsme se ptali B2B marketingových a obchodních ředitelů a ředitelek na to, jakými reklamními a dárkovými předměty obdarovávají své klienty. Sběr dat provedla naše B2B výzkumná agentura B-inside s.r.o. v létě roku 2025.

Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechna minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.
