Více než polovina dotázaných B2B firem z českého trhu je ochotna si za eko dárky připlatit.
🎁 Speciální vlna B2B monitoru o firemních a reklamních dárcích ve spolupráci s RD Present je tu!
☘️ Více než polovina dotázaných B2B firem z českého trhu je ochotna si za eko dárky připlatit. Ukazují ohled na životní prostředí a dlouhodobě přinášejí vyšší hodnotu než levné a jednorázové dárky.
💭 „Udržitelnost už dávno není jen trendem, ale stává se standardem pro mnoho firem, které chtějí působit odpovědně a inovativně. Firemní dárky z udržitelných materiálů přinášejí řadu výhod jako je například společenský přesah či posílení firemní image,“ říká Jan Braun, jednatel společnosti RD Present, která byla partnerem 30. vlny B2B monitoru o firemních dárcích.
Mrkněte na celou studii 👉 Dárky, které zanechají dojem
ℹ️ V rámci kontinuálního projektu B2B monitor jsme se ptali B2B marketingových a obchodních ředitelů a ředitelek na to, jakými reklamními a dárkovými předměty obdarovávají své klienty. Sběr dat provedla naše B2B výzkumná agentura B-inside s.r.o. v létě roku 2025.

Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechna minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.
