Michaela Koubová
Sociální sítě se staly oblíbenou součástí marketingu. Podívejte se, jak si stojí v B2B.
To, že Facebook vede mezi B2B marketéry jsme Vám již říkali. Dnešní #cislotydne odhalí, jak si stojí ostatní sítě. Do popředí se u nás dostává LinkedIn (z loňských 53 % na letošních 62 %), který tak předběhl YouTube. Ostatní sítě jsou využívány méně a jejich pořadí se nemění.
Twitter, Instagram, ale i Pinterest se těší větší oblíbenosti v zahraničí.
💡 Další zajímavosti najdete na webu www.b2bmonitor.cz
Sledujte B-inside dál a nenechte si uniknout novinky ze světa B2B.
➡️ Zaregistrujte se do našeho newsletteru a my Vám pošleme heslo na aktuální mini studie.Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.