11 června, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #130

admin


Michaela Koubová

Jaké marketingové aktivity plánují letos B2B firmy rušit?

B2B marketingové rozpočty se v letošním roce snížily. Snížení výdajů na marketing však souvisí nejen s krizí samotnou, ale i s přechodem od drahých off-line aktivit k levnějšímu on-line marketingu.

Nejvýraznější změnu v B2B marketingu letos například zaznamená jedna z nejdražších off-line marketingových aktivit – ATL reklama, kterou bude rušit 14 % B2B firem.

Další zajímavosti a aktuality najdete na našem webu www.b2bmonitor.cz

#B2B #B2Bvyzkum #B2Bmonitor

Unikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.