Michaela Koubová
#retrospektiva s B2B monitorem
Od roku 2013 vzrostlo využívání PPC (pay-per-click kampaní) v rámci on-line marketingových nástrojů a aktivit B2B firmami z 27 % na 53 %. Využívání tohoto marketingového nástroje v B2B dlouhodobě roste.
Další zajímavosti a aktuality najdete na webu www.b2bmonitor.cz
Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.