18 listopadu, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #198

admin


Michaela Koubová

#retrospektiva s B2B monitorem

Od roku 2013 vzrostlo využívání PPC (pay-per-click kampaní) v rámci on-line marketingových nástrojů a aktivit B2B firmami z 27 % na 53 %. Využívání tohoto marketingového nástroje v B2B dlouhodobě roste.

Další zajímavosti a aktuality najdete na webu www.b2bmonitor.cz

#B2B #B2Bvyzkum #B2Bmonitor

 

Unikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.