Tomáš Soukup
Důležitost sociálních sítí si začínají uvědomovat i B2B firmy. V roce 2013 sociální sítě využívalo 22 % firem, dnešní číslo týdne ukáže, že sociální sítě dlouhodobě rostou a pronikají i do B2B.
68 % B2B firem je přítomno na některé ze sociálních sítí. V roce 2017 sociální sítě využívalo 56 % firem, což je nárůst o 12 p.b. oproti roku 2017. Sociální sítě jsou skvělým marketingovým nástrojem, a to jak pro budování značky, její image a znalosti, ale i pro budování silné komunity. Je zřejmé, že si tuto sílu sociálních sítí začíná uvědomovat stále více firem.
Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
www.b2bmonitor.czNenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.