Michaela Andrýsková
Dnešní číslo týdne prozradí průměrné počty vzdělávacích aktivit využívaných různými pozici v B2B firmách.
2,9 – to je průměrný počet vzdělávacích aktivit, kterým se věnují ředitelé a majitelé firem. Naopak obchodníci využívají nejméně vzdělávacích aktivit, průměrně jsou to 2,0 aktivity.
Mezi zkoumané aktivity patří například odborné vzdělávání, jazykové, manažerské a prezentační dovednosti, projektové řízení či time management.
➡️ Sledujte nás dál a nezmeškejte další zajímavosti a aktuální výsledky z B2B monitoru.Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.