Michaela Koubová
Nevyužitý potenciál telemarketingu.
Využívání telemarketing, resp. předjednávání schůzek se oproti loňsku zvýšilo u výrobních podniků, které cílí na stovky a více zákazníků.
Potenciál této aktivity je však ve výrobě stále nevyužitý. Telefonování patří stále mezi nástroje každého obchodního procesu. Telemarketing, resp. navolávání leadů a předjednávání schůzek může obchodníkům ušetřit desítky hodin práce.
Podívejte se, jak vypadá B2B marketing v roce 2022: https://www.b2bmonitor.cz/2022/04/b2b-marketing-v-roce-2022/
Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.