Michaela Koubová
Behaviorální ekonomii lze využít i v B2B.
Behaviorální ekonomie na rozdíl od té klasické říká, že lidé se nerozhodují zcela racionálně, ale podléhají různým zkreslením a omylům. Platí to i na B2B trzích. Byť se mnohá firemní rozhodnutí mohou zdát jako racionální, pod povrchem se i profesionálové nechají ovlivnit tím, co jim poradí jejich známí, jaké mají vztahy s dodavateli i že si podvědomě chtějí ulehčit práci. Tato zkreslení pak lze využít například v marketingu a obchodě při ovlivňování chování zákazníků – přes polovina B2B firem vnímá, že lze behaviorální ekonomii využít i na B2B trzích.
V B-inside hledáme skutečné příčiny a motivy chování a rozkrýváme mechanismy, které na B2B trzích reálně působí.
Podívejte se na články, novinky a inspiraci z oblasti využití behaviorální ekonomie v B2B na: http://www.b-inside.cz/b-behavioral/
#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.