Michaela Andrýsková
On-line a digitální marketing se stává neodmyslitelnou součástí marketingu, a to i na českých B2B trzích.
V aktuální vlně B2B monitoru, projektu, který již přes devět let mapuje český B2B marketing, jsme se spolu s našim partnerem Pavlem Urbanem (www.b2bpromotion.cz) zaměřili právě na tuto oblast. Průzkumu se celkem zúčastnilo 343 respondentů z ČR a my pro Vás máme první výsledky.
„Cítím v kostech, že se v roce 2020 strhne velká bitva o B2B on-line prostor. Z mého pohledu se tento trend extrémně zrychlí. COVID-19 zamíchal kartami a v marketingových rozpočtech zůstává více prostoru vlivem nezrealizovaných veletrhů a nízkých nákladů na tisk propagačních materiálů.“ říká Pavel Urban, zakladatel B2B Promotion & Soul Holding a partner letošní vlny B2B monitoru.
Sledujte B-inside dál a nezůstávejte v B2B pozadu.
Více zajímavostí se dozvíte na portálu
➡️ http://www.b2bmonitor.cz/
Chcete získat další informace ze světa B2B?
➡️ Zaregistrujte se do našeho newsletteru a my Vám pošleme heslo na aktuální mini studie.Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.