Michaela Andrýsková
Dnešní číslo týdne prozradí, jestli B2B marketéři a obchodníci preferují vzdělávání i prostřednictvím on-line zdrojů.
46 % B2B marketérů a obchodníků v rámci profesního vzdělávání preferuje čtení on-line zdrojů.
Jako nejoblíbenější formu profesního vzdělávání však 54 % zvolilo sdílení zkušeností s kolegy či nadřízenými. I v zahraničí jsou zkušenosti od kolegů a nadřízených tím nejcennějším zdrojem pro zlepšování.
➡️ Sledujte nás dál a nezmeškejte další zajímavosti a aktuální výsledky z 16. vlny B2B monitoru.Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.