Michaela Koubová
V ideálním světě jde brand a výkon ruku v ruce. Realita je jiná.
Jak jsme psali v minulém číslu týdne, v ideálním světě jde podle B2B marketérů brand a výkon ruku v ruce a jedno bez druhého nedává smysl. Realita je však jiná.
Většina B2B firem (58 %) směřuje více peněz, času a úsilí do výkonnostního marketingu vč. podpory přímého akvizičního obchodu. O skutečné rovnováze brandu a výkonu lze mluvit pouze v necelé pětině B2B firem.
Více zajímavostí se dočtete na: https://www.b2bmonitor.cz/2023/12/brand-nebo-vykon-v-b2b/
Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.