1 března, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #13

admin


Tomáš Soukup

Výzkum trhu se využívá ve chvílích, kdy firmě chybí přesné informace, například o velikosti trhu, konkurenci, značce, atd. Bez detailních dat jen tipuje… Číslo týdne ukáže, jestli si jsou firmy vědomy síly tohoto marketingového nástroje.


Celých  54 % B2B firem se v rámci svých marketingových aktivit věnuje také výzkumu trhu. Tedy výzkumu trhu, zákazníků či konkurence. Je patrné, že si firmy uvědomují sílu tohoto nástroje. Komplexní B2B výzkum trhu přinese firmě přehledné a ucelené informace pro její další směřování, zacílení obchodu nebo stanovení marketingové strategie.Pokud je výzkum zpracován správně, přinese firmám klíčové podklady pro její úspěch na trhu.

Unikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz


Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.