8 ledna, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #110

admin


Michaela Koubová

Trh se mění a e-commerce je stále důležitější pojem. A to i v B2B.


Současná situace dopomohla k rychlejšímu přesunu k e-commerce aktivitám, a to i v B2B. Dnes již více než polovina B2B podniků provozuje některou z e-commerce platforem pro své zákazníky.

Hlavním motivem pro zavedení e-commerce aktivit v B2B je usnadnění objednávek pro zákazníky a automatizace procesů. Celkově lze říct, že firmy k zavedení e-commerce přistupují proaktivně – z důvodů vlastního rozvoje a konkurenčního boje.

Na další zajímavosti ze světa B2B se můžete podívat na webu www.b2bmonitor.cz

#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.