Michaela Koubová
Trh se mění a e-commerce je stále důležitější pojem. A to i v B2B.
Současná situace dopomohla k rychlejšímu přesunu k e-commerce aktivitám, a to i v B2B. Dnes již více než polovina B2B podniků provozuje některou z e-commerce platforem pro své zákazníky.
Hlavním motivem pro zavedení e-commerce aktivit v B2B je usnadnění objednávek pro zákazníky a automatizace procesů. Celkově lze říct, že firmy k zavedení e-commerce přistupují proaktivně – z důvodů vlastního rozvoje a konkurenčního boje.
Na další zajímavosti ze světa B2B se můžete podívat na webu www.b2bmonitor.cz
#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.