Michaela Koubová
B2B firmy vsází na SEO a sociální sítě.
82 % B2B firem v rámci on-line marketingu vsází na neplacené příspěvky na sociálních sítích a SEO. Oblíbený je také mailing a firemní videa či blogy.
Chcete vědět, jaké on-line a off-line marketingové aktivity volí podniky v rámci B2B v roce 2024?
📌 Více zajímavostí si přečtěte zde: https://bit.ly/b2b-marketing-2024
Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.