Michaela Koubová
Brand zvyšuje šanci přizvání do výběrového řízení.
Pravděpodobnost, že decision maker zařadí danou značku do výběrového řízení, je 3x vyšší, pokud zná značku spontánně (70 %), než pokud ji zná jen s nápovědou (23 %).
Přečtěte si celý článek na: https://www.b2bmonitor.cz/2023/12/brand-nebo-vykon-v-b2b/
Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.