Michaela Koubová
Silná značka je v B2B stejně důležitá jako výkonnostní marketing a přímý akviziční obchod. Proč se zabývat rovnováhou brandu a výkonu?
V průměru o 16 proc. bodů lépe se dlouhodobě dařilo podnikům, kde se věnují budování brandu i podpoře obchodu, oproti firmám, kde se věnují jen jedné nebo druhé oblasti.
Při obratu 500 mil. Kč se jedná o částku 80 mil. Kč.
A o kolik peněz přichází vaše firma, protože brand a výkon nejsou v rovnováze?
Více zajímavostí se dočtete na: https://www.b2bmonitor.cz/2023/12/brand-nebo-vykon-v-b2b/
Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.