18 září, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #96

admin


Michaela Koubová

Budování znalosti a image značky, odlišení od konkurence, jasné místo na trhu.


Pro B2B marketingové manažery je nejdůležitějším cílem on-line a digitálního marketingu budování znalosti a image značky.

Oproti ČR je pro B2B firmy v USA nejdůležitějším cílem zvyšování kvality leadů a až poté budování znalosti značky.

A právě s výzkumem značky a brandingem našim klientům pomáháme. Více se dozvíte na: http://www.b-inside.cz/vyzkum-znacky-branding/

Chcete získat další informace ze světa B2B?

➡️ Zaregistrujte se do našeho newsletteru a získejte možnost zúčastnit se dalších vln B2B monitoru.Unikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.