Michaela Andrýsková
Zájem o sociální sítě na B2B trzích roste. Podívejte se, jak si stojí u českých B2B firem.
To, že se on-line a digitální marketing stal nedílnou součástí marketingu na českých B2B trzích už víme. S oblibou se na českých B2B trzích však dlouhodobě setkávají i sociální sítě. V rámci on-line a digitálního marketingu je využívá 71 % B2B firem.
❓ Jakou síť podle Vás využívají čeští B2B marketéři nejvíce?
Sledujte B-inside dál a nenechte si uniknout novinky ze světa B2B.
Více zajímavostí se dozvíte na portálu
➡️ http://www.b2bmonitor.cz/
Chcete získat další informace ze světa B2B?
➡️ Zaregistrujte se do našeho newsletteru a my Vám pošleme heslo na aktuální mini studie.Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.