14 března, 2025 vBlog B-inside

Krátká videa budou trendy i v B2B

B2B marketing se posouvá směrem k interaktivnímu a vizuálnímu obsahu, který zvyšuje angažovanost. 🚀

📊 Podle dat společnosti HubSpot se v roce 2025 hodlá 30 % B2B firem zaměřovat na formát krátkých videí, které známe jako Reels anebo YouTube Shorts. Dalším vizuálním prvkem k zapojení budou obrázky a grafiky, jako jsou například posty na sociální sítě. Vnímáte tento trend i v českém B2B, anebo stále dominuje klasický obsah, jako jsou články, případové studie a e-mailing? Jaké formáty u vás fungují nejlépe? 🚀

Zdroj: Hubspot.com, The State of Marketing 2025

Společnost HubSpot provedla v říjnu 2024 průzkum, kterého se zúčastnilo celkem 1 200 respondentů. marketérů v Severní Americe, Evropě, Asii a Austrálii napříč odvětvími.

Unikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechna minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.