Michaela Andrýsková
Po bitvě je každý generál. To platí i v marketingu. Diskuse o tom, zda na marketingu v době krize šetřit anebo ne, zažilo mnoho z nás. A jak to bylo při minulé krizi?
Podíváme-li se ale na výsledky B2B monitoru z doby minulé ekonomické krize (v roce 2010), můžeme se poučit. Ve firmách, kde své marketingové rozpočty v té době snížili, toho zpětně (v roce 2011) litovali. Ti, kteří rozpočty zachovali nebo zvýšili, byli se svým rozhodnutím naopak spokojeni. Zajímají Vás další výsledky B2B monitoru?
Chcete získat podrobnější informace a podívat se, jaké aktivity plánují B2B firmy omezit či naopak posílit?
➡️ Zaregistrujte se do našeho newsletteru a my Vám pošleme heslo na aktuální mini studie.
📍 Článek B2B marketing v době ekonomické krize najdete na webu b2bmonitor.cz
Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.