Michaela Koubová
Bez měření a vyhodnocování se může stát marketing jen dírou na peníze. Vyhodnocují B2B firmy úspěšnost on-line marketingu?
Měřit a vyhodnocovat dopady marketingových investic je nezbytnou součástí pro efektivní plánování a alokování financí do těch marketingových aktivit, které přináší výsledky a mají smysl.
📍 A jak to mají s vyhodnocováním B2B firmy?
Pouze 25 % B2B firem má stanovená jasná kritéria a pravidelně vyhodnocuje efektivitu on-line a digitálního marketingu, polovina firem vyhodnocuje úspěšnost intuitivně. Zbylých 24 % netuší, jaké mají jejich aktivity efekt a zda má smysl do nich investovat čas a peníze.
💡 Další zajímavosti najdete na webu www.b2bmonitor.cz
Sledujte B-inside dál a nenechte si uniknout novinky ze světa B2B.
Chcete získat další informace ze světa B2B?
➡️ Zaregistrujte se do našeho newsletteru a my Vám pošleme heslo na aktuální mini studie.Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.