Michaela Koubová
V rámci projektu zacíleného na domlouvání schůzek pro obchodní zástupce jsme analyzovali ochotu sejít se dle znalosti značky.
Názor na důležitost budování značky v B2B rozděluje lidi na dva tábory. Jedni tvrdí, že značka je pro dlouhodobý úspěch klíčová, druzí ji považují v B2B za zbytečně vyhozené peníze.
V rámci projektu zacíleného na domlouvání schůzek pro obchodní zástupce jsme analyzovali ochotu sejít se dle znalosti značky.
U největších klientů se ochota sejít se dle znalosti značky významně lišila. Na základě této analýzy je zřejmé, že znalost a vnímání značky přímo pomáhá obchodu a obchodníkům k navázání bližšího vztahu, k možnosti představit sebe či nabízené produkty/služby osobně.
Celý článek si přečtěte zde: https://www.b-inside.cz/case-study-znalost-znacky/
#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.