13 září, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #268

admin


Michaela Koubová

B2B firmy směřují více peněz do výkonu.

Podnikům, které se věnují brandu a výkonu stejným poměrem se daří lépe než firmám, které mají marketingový rozpočet vychýlený buď více do brandu nebo do výkonu. Přesto však 58 % B2B firem směřuje více peněz a rozpočtu do výkonnostních kanálů.

Odpovědi na to, proč je dobré se zabývat rovnováhou brandu a výkonu najdete zde ▶️ https://www.b2bmonitor.cz/brand-nebo-vykon-v-b2b/

#B2B #B2Bvyzkum #B2Bmonitor #B2B #sales #marketing

Unikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.