Michaela Koubová
B2B firmy směřují více peněz do výkonu.
Podnikům, které se věnují brandu a výkonu stejným poměrem se daří lépe než firmám, které mají marketingový rozpočet vychýlený buď více do brandu nebo do výkonu. Přesto však 58 % B2B firem směřuje více peněz a rozpočtu do výkonnostních kanálů.
Odpovědi na to, proč je dobré se zabývat rovnováhou brandu a výkonu najdete zde https://www.b2bmonitor.cz/brand-nebo-vykon-v-b2b/
Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.