27 % B2B firem navýšilo marketingový rozpočet. Co tyto firmy spojuje?
Více než čtvrtina B2B podniků v poslední době navýšila svůj marketingový rozpočet. Navýšení rozpočtů na marketing se častěji týkalo firem, kde je marketing strategickou záležitostí a má podporu vedení a také těch, kterým se v posledním roce dařilo.
❗ Dlouhodobé výsledky B2B monitoru přitom ukazují, že jde velmi často o stejné podniky, kterým se daří právě proto, že se marketingu systematicky věnují. Jak přistupujete k marketingu ve vaší firmě?
💲Zajímá vás více o marketingových rozpočtech B2B firem na českých trzích? 👉 Strategie a marketingové rozpočty v B2B v roce 2025
ℹ️ Data jsme sesbírali v rámci našeho kontinuálního projektu B2B monitor v únoru 2025. Našeho dotazování se účastnily firmy napříč obory s obratem nad 100 mil. Kč a s alespoň 50 zaměstnanci. Dotazník vyplňovaly osoby zodpovědné za vedení marketingu.
Zdroj: B-inside, B2B monitor, jaro 2025

Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechna minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.