14 června, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #28

admin


Tomáš Soukup

Vytváří B2B firmy obsah pravidelně? A komunikují zajímavý obsah? Podívejte se na celé číslo týdne a zjistěte víc.


22 % B2B firem pravidelně vytváří a komunikuje zajímavý obsah. Ostatní zajímavý marketing tvoří nepravidelně, nebo vůbec.

A jak je to s obsahem v zahraničí? Pro srovnání jsme vybrali USA, kde se na B2B trzích content marketingu věnuje 91 % firem (viz B2B content marketing 2018).

Unikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz


Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.