Tomáš Soukup
Vytváří B2B firmy obsah pravidelně? A komunikují zajímavý obsah? Podívejte se na celé číslo týdne a zjistěte víc.
22 % B2B firem pravidelně vytváří a komunikuje zajímavý obsah. Ostatní zajímavý marketing tvoří nepravidelně, nebo vůbec.
A jak je to s obsahem v zahraničí? Pro srovnání jsme vybrali USA, kde se na B2B trzích content marketingu věnuje 91 % firem (viz B2B content marketing 2018).
Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.