Michaela Koubová
Sociální sítě již nejsou standardem pouze pro B2C.
Loni si sociální sítě probojovaly své místo i na českých B2B trzích, v rámci on-line marketingu je využívalo 83 % B2B firem.
Firmy, ve kterých je marketing považován za strategickou věc a má podporu vedení, sociální sítě využívají dokonce v 91 %. Naopak firmy, kde je marketing považovaný za zbytečnost, využívají sociální sítě pouze v 65 %.
Sledujte nás dál, ať nezmeškáte výsledky další vlny B2B monitoru.
#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.