Michaela Koubová
Do jakých off-line marketingových aktivit plánují letos B2B firmy investovat?
Struktura off-line B2B marketingových aktivit je oproti on-line marketingu, kam se pomalu dostávají nástroje typické pro spotřebitelské trhy, relativně stabilní.
Dobrou zprávou je, že i přes letošní marketingové úspory, bude většina B2B podniků využívat sponzoring. Dlouhodobě se v popředí drží také osobní setkávání formou eventů či veletrhů a výstav a své místo si drží i PR.
Podívejte se, jaké další off-line marketingové aktivity budou letos B2B firmy využívat: https://www.b2bmonitor.cz/2021/04/b2b-marketing-v-roce-2021/
Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.