4 června, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #129

admin


Michaela Koubová

Do jakých off-line marketingových aktivit plánují letos B2B firmy investovat?

Struktura off-line B2B marketingových aktivit je oproti on-line marketingu, kam se pomalu dostávají nástroje typické pro spotřebitelské trhy, relativně stabilní.

Dobrou zprávou je, že i přes letošní marketingové úspory, bude většina B2B podniků využívat sponzoring. Dlouhodobě se v popředí drží také osobní setkávání formou eventů či veletrhů a výstav a své místo si drží i PR.

Podívejte se, jaké další off-line marketingové aktivity budou letos B2B firmy využívat: https://www.b2bmonitor.cz/2021/04/b2b-marketing-v-roce-2021/

#B2B #B2Bvyzkum #B2Bmonitor

Unikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.