Michaela Koubová
Jaké dárky nejvíce poteší?
Vybrat dárek či reklamní předmět, který skutečně zaujme, je složité. Co člověk, to jiná preference. Z výsledků B2B monitoru vyplývá, že různé pochutiny, cukrovinky a víno jsou nejen nejpoužívanějším dárkem, ale příjemci také nejvíce oceňovaným.
Mezi odpověďmi respondentů B2B monitoru zaznívaly také power banky, USB disky, kvalitní psací potřeby nebo různé zážitky (zájezdy, kultura).
Tak co, nešlápli jste letos s dárky vedle?
Na celou studii průzkumu „Reklamní a dárkové předměty v B2B“ se můžete podívat zde: https://www.b2bmonitor.cz/2020/10/reklamni-a-darkove-predmety-v-b2b
#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.