Branding se vyplácí. Často se na něj ale v B2B zapomíná.
Vedení firem a obchodní ředitelé nechtějí slyšet obecná tvrzení, že branding se firmě vyplácí. Chtějí přesvědčivé argumenty, v čem konkrétně budování značky přispěje k novým obchodům. V našem výzkumu se ukázalo, že pokud danou značku znají decision makeři spontánně, přizvali ji do výběrového řízení 3x častěji, než pokud danou značku znají pouze s nápovědou. Branding také přinesl 2x více zákazníků oproti výkonnostnímu marketingu.
Zjistěte, jak vaši značku vnímají potencionální i reální zákazníci. Realizujte s námi výzkum značky!

Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.