Michaela Koubová
Brand je zázrak. Firmy se mu ale nevěnují.
B2B podniky vnímají silnou značku jako velkou výhodu. Nejen, že usnadňuje práci obchodníkům, pomáhá jim konkurovat jinak než cenou, ale 8 z 10 B2B podniků říká, že silný brand pomáhá značce dostat se do výběrového řízení.
Realita je ale jiná. Většina peněz, času a úsilí jde v B2B do výkonnostního marketingu na úkor budování silné značky. O skutečné rovnováze brandu a výkonu lze mluvit pouze v necelé pětině B2B firem.
Podívejte se na celý článek na toto téma: https://www.b2bmonitor.cz/2023/12/brand-nebo-vykon-v-b2b/
Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.