Michaela Koubová
U e-commerce záleží na velikosti cílového trhu.
Bez ohledu na to, zda jde o výrobce, obchodníky či poskytovatele služeb, zásadní roli v rozhodování o provozování e-commerce aktivit hraje velikost cílového trhu – tedy, na kolik stávajících a potenciálních klientů podnik cílí.
Poslední vlna B2B monitoru jasně ukazuje, že e-commerce provozují či plánují provozovat zejména podniky s tisíci klienty.
#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.