Michaela Koubová
Součástí B2B marketingu je i sponzoring. Podívejte se na číslo týdne a zjistěte, jak si sponzoring stojí u firem, jejichž marketing cílí na tisíce zákazníků.
Tři čtvrtiny B2B podniků, jejichž marketing cílí na tisíce zákazníků, budou letos investovat v rámci off-line marketingu do sponzoringu. B2B podniky služeb, které působí na velkých trzích se sponzoringu věnují relativně málo, což je škoda.
📌Další zajímavosti a aktuality najdete na webu www.b2bmonitor.cz
#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.