20 května, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #174

admin


Michaela Koubová

Průzkumy jsou v B2B již standardem.

Dělat rozhodnutí na základě dat a nikoliv domněnek, je zásadní. Uvědomuje si to čím dál více podniků. Výzkum trhu, zákazníků či konkurence si dělá již 81 % B2B firem a tento strategický nástroj v B2B dlouhodobě posiluje.

Jaké další strategické marketingové aktivity budou B2B firmy v roce 2022 a nejen to si můžete přečíst zde: https://www.b2bmonitor.cz/2022/04/b2b-marketing-v-roce-2022/

#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.