14 května, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #126

admin


Michaela Koubová

Podniky častěji zakládají svá rozhodnutí na spolehlivých datech z průzkumů.

Investovat do konkrétních marketingových aktivit bez strategie založené na spolehlivých informacích by bylo pošetilé. A B2B podniky to dobře vědí. Proto více než dvě třetiny firem budou letos investovat do strategického marketingu a zakládat tak svá rozhodnutí na datech z výzkumů trhu, zákazníků či konkurence.

📌 Více si můžete přečíst v článku na:

https://www.b2bmonitor.cz/2021/04/b2b-marketing-v-roce-2021/

#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.