3 července, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #85

admin


Michaela Andrýsková

V poslední vlně B2B monitoru jsme se zaměřili také na aktuální informace a jejich získávání. Podívejte se, jak to dopadlo.


V posledních týdnech se staly aktuální informace o trhu mnohem důležitější než kdy dřív.

V poslední mini vlně B2B monitoru jsme se B2B marketérů tedy ptali také na to, jak získávali informace o tom, co se dělo na trhu. Dobrou zprávou je, že většina B2B firem data od svých zákazníků sbírá, klíčové je však také jejich následné využití, díky kterému můžeme čelit aktuální nejistotě.

Další zajímavosti najdete na webu www.b2bmonitor.cz

Sledujte B-inside dál a nenechte si uniknout novinky ze světa B2B.

Chcete získat další informace ze světa B2B?

➡️ Zaregistrujte se do našeho newsletteru a my Vám pošleme heslo na aktuální mini studie.Unikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.