Tomáš Soukup
Podívejte se na číslo tohoto týdne a zjistěte, jestli je marketing zapojený do strategie firmy.
Ve 14. vlně B2B monitoru jsme zjišťovali, jestli je marketing v B2B firmách v ČR zapojený do širšího fungování a strategie firmy nebo B2B firmy neumí využít potenciál vzájemné synergie a propojení všech činností.
Výsledek byl překvapující. Polovina B2B marketérů se nepodílí na nastavování vizí a strategie firmy. Tyto firmy sice dávají peníze do marketingu, v jejich případě jde ale skutečně pouze o výdaje, nikoliv o promyšlené investice.Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.