Tomáš Soukup
Dokáže nedostatek informací na B2B webu odradit návštěvníky, aby ho ihned opustili? Číslo tohoto týdne Vám na tyto otázky odpoví.
Podle MarketingProfs (2015) 46 % návštěvníků opustí B2B webové stránky kvůli nedostatku informací (není jasné, co společnost dělá). Je tedy jasné, že na obsahu a prvním dojmu záleží i u B2B.
Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.