Michaela Koubová
Využívají B2B firmy v rámci on-line marketingu i firemní blogy?
Firemní blog může představovat velmi užitečný marketingový nástroj content marketingu. Jak je to s jeho využíváním v B2B?
📈Ještě loni firemní blog v rámci on-line marketingu využívalo 21 % B2B firem, letos je to téměř polovina.
Nejčastěji se jedná o velké podniky služeb, jejichž marketing cílí na tisíce zákazníků (79 %), velké obchodní a výrobní podniky využívají blogy průměrně.
📌 Zjistěte, jaké další on-line marketingové aktivity letos B2B firmy využívají: https://www.b2bmonitor.cz/2021/04/b2b-marketing-v-roce-2021
#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.