19 června, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #82

admin


Michaela Andrýsková

On-line a digitální marketing se stal nedílnou součástí marketingu na českých B2B trzích.


V letošní vlně B2B monitoru jsme se opět zaměřili na využívání on-line marketingových nástrojů a aktivit. V rámci dlouhodobého vývoje jsme srovnávali využívání webových stránek, SEO, sociálních sítí, e-mail marketingu, reklamy na internetu či PPC.

Aktuální výsledky dokazují to, že se on-line a digitální marketing stal nedílnou součástí marketingu na českých B2B trzích.

Sledujte B-inside dál a nenechte si uniknout novinky ze světa B2B.

Více zajímavostí se dozvíte na portálu
➡️ http://www.b2bmonitor.cz/

Chcete získat další informace ze světa B2B?

➡️ Zaregistrujte se do našeho newsletteru a my Vám pošleme heslo na aktuální mini studie.Unikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.