Michaela Andrýsková
On-line a digitální marketing se stal nedílnou součástí marketingu na českých B2B trzích.
V letošní vlně B2B monitoru jsme se opět zaměřili na využívání on-line marketingových nástrojů a aktivit. V rámci dlouhodobého vývoje jsme srovnávali využívání webových stránek, SEO, sociálních sítí, e-mail marketingu, reklamy na internetu či PPC.
Aktuální výsledky dokazují to, že se on-line a digitální marketing stal nedílnou součástí marketingu na českých B2B trzích.
Sledujte B-inside dál a nenechte si uniknout novinky ze světa B2B.
Více zajímavostí se dozvíte na portálu
➡️ http://www.b2bmonitor.cz/
Chcete získat další informace ze světa B2B?
➡️ Zaregistrujte se do našeho newsletteru a my Vám pošleme heslo na aktuální mini studie.Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.