9 července, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #134

admin


Michaela Koubová

Využívají B2B firmy v rámci on-line marketingu i placenou reklamu na sociálních sítích?

Výsledky B2B monitoru dlouhodobě potvrzují to, že sociální sítě patří do B2B marketingu. Jak je to ale s placenou reklamou na sítích? Mají placené příspěvky své místo i u B2B firem?

💡 Výsledky aktuální vlny to ukazují jasně – téměř dvě třetiny B2B firem, jejichž marketing cílí na tisíce zákazníků, letos budou investovat do placené reklamy na sociálních sítích. Nejčastěji budou reklamu využívat velké podniky služeb, obchodní podniky plánují placenou reklamu využívat průměrně, nejméně často budou reklamu na sítích využívat výrobní podniky.

📌 Sledujte nás dál a nepropásněte další výsledky a zajímavosti o B2B marketingu.

#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.