5 února, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #114

admin


Michaela Koubová

Klientský webový portál provozuje v rámci e-commerce cca třetina B2B podniků.


Častěji jsou to firmy, které se pohybují zároveň na B2B i B2C trzích (42 %). Čistě B2B podniky mají klientské webové portály v 30 % případů.

Podle Daniela Lupinského, výkonného ředitele Net Direct – partnera 19. vlny B2B monitoru, má právě B2B portál, který zajišťuje zákazníkům nejrychlejší a nejpohodlnější nákupní zkušenost, největší potenciál růstu. „Ten, kdo svým klientům nenabízí přívětivý B2B portál, ztrácí před svou konkurenci. Kdo jej nebude mít za 5 let, jako by nebyl,“ komentuje Lupinski.

#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.