Michaela Andrýsková
“Podle sebe soudím tebe.“ Platí to i v B2B.
V průzkumu jsme se B2B marketérů ptali, o kolik % se změní naplánované rozpočty na B2B marketing v roce 2020. Poté jsme respondenty požádali, aby odhadli, jak se zachovají ostatní B2B firmy v jejich oboru.
Odpovědi na obě otázky byly prakticky totožné. Pokud někdo například uvedl, že jejich firma sníží rozpočet o 20 %, očekával také, že se stejně zachovají ostatní firmy v jejich oboru. Ve skutečnosti se ale ostatní firmy v daném oboru zachovaly jinak.
🔎 Co z toho plyne? Nelze očekávat, že se ostatní budou chovat tak, jako my. Náš odhad může být velmi zkreslený a my tak můžeme udělat nesprávná rozhodnutí.
Celou studii o tom, jak nás ovlivňují rámce a kotvy si můžete stáhnout na portálu B2Bmonitor.cz
➡️ http://www.b2bmonitor.cz/2020/05/ramce-a-kotvy/
Chcete získat další informace ze světa B2B?
➡️ Zaregistrujte se do našeho newsletteru a my Vám pošleme heslo na aktuální mini studie.Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.