Michaela Koubová
VIP klienti nebo zaměstnanci? Koho v B2B častěji firmy obdarovávají?
Nejčastější cílovou skupinou pro reklamní a dárkové předměty jsou na Vánoce VIP klienti. Dárky jim vloni dalo 88 % B2B firem. Své zaměstnance naproti tomu obdarovalo „jen“ 57 % B2B podniků.
Více o reklamních a dárkových předmětech si můžete přečíst na webu www.b2bmonitor.cz Zjistěte například, jak vybrat dárky, které potěší a zároveň Vás odliší od konkurence.
#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.