26 listopadu, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #106

admin


Michaela Koubová

VIP klienti nebo zaměstnanci? Koho v B2B častěji firmy obdarovávají?

Nejčastější cílovou skupinou pro reklamní a dárkové předměty jsou na Vánoce VIP klienti. Dárky jim vloni dalo 88 % B2B firem. Své zaměstnance naproti tomu obdarovalo „jen“ 57 % B2B podniků.

Více o reklamních a dárkových předmětech si můžete přečíst na webu www.b2bmonitor.cz Zjistěte například, jak vybrat dárky, které potěší a zároveň Vás odliší od konkurence.

#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.