Tomáš Soukup
Zaměstnanci představují firemní klíčová aktiva a mělo by se o ně pečovat. Číslo tohoto týdne prozradí, kolik B2B firem plánuje využít průzkum spokojenosti zaměstnanců.
Loajalita, angažovanost a spokojenost zaměstnanců představují klíčová aktiva společnosti, která v konečném důsledku ovlivňují, zda je firma v zisku či ve ztrátě. 45 % B2B firem plánuje letos využít průzkum spokojenosti zaměstnanců.
V B-inside se dlouhodobě věnujeme firemním výzkumům, jejichž obvyklou součástí je i průzkum spokojenosti zaměstnanců.
🔎Zjistěte více na našich stránkách: www.hrmonitor.cz
Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.