Michaela Koubová
99 % – prakticky všechny B2B firmy mají vlastní webovou prezentaci.
Webové stránky se již tradičně staly nejpoužívanějším on-line a digitálním marketingovým nástrojem v B2B, dlouhodobě představují standard on-line a digitálního marketingu.
💡 59 % B2B firem využívá tento nástroj alespoň z části externě, zbylé firmy se o webové stránky starají interně.
#B2B #B2Bvyzkum #B2Bmonitor
💡 Další zajímavosti najdete na webu www.b2bmonitor.cz
Sledujte B-inside dál a nenechte si uniknout novinky ze světa B2B.
Chcete získat další informace ze světa B2B?
📍 Právě chystáme další vlnu B2B monitoru, máte jedinečnou příležitost účastnit se jí a získat přístup k podrobným výsledkům.
➡️ Zaregistrujte se do našeho newsletteru.Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.