4 září, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #94

admin


Michaela Koubová

99 % – prakticky všechny B2B firmy mají vlastní webovou prezentaci.


Webové stránky se již tradičně staly nejpoužívanějším on-line a digitálním marketingovým nástrojem v B2B, dlouhodobě představují standard on-line a digitálního marketingu.

💡 59 % B2B firem využívá tento nástroj alespoň z části externě, zbylé firmy se o webové stránky starají interně.

#B2B #B2Bvyzkum #B2Bmonitor
💡 Další zajímavosti najdete na webu www.b2bmonitor.cz

Sledujte B-inside dál a nenechte si uniknout novinky ze světa B2B.

Chcete získat další informace ze světa B2B?

📍 Právě chystáme další vlnu B2B monitoru, máte jedinečnou příležitost účastnit se jí a získat přístup k podrobným výsledkům.

➡️ Zaregistrujte se do našeho newsletteru.Unikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.