26 srpna, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #188

admin


Michaela Koubová

Eventy se v B2B těší velké oblibě.

Eventy (dny otevřených dveří, akce, semináře) se u B2B firem těší velké oblibě. V rámci off-line marketingu je využívá 75 % B2B firem.

Častěji je k marketingu využívají firmy, jejichž marketing má určitou roli a má podporu vedení, firmy, kde je marketing považovaný za zbytečnost využívají tento nástroj pouze v 33 %. Zároveň jsou eventy častější ve službách a obchodních firmách.

Kompletní výsledky poslední vlny B2B monitoru si můžete přečíst zde: https://www.b2bmonitor.cz/2022/04/b2b-marketing-v-roce-2022/

#B2B #B2Bvyzkum #B2Bmonitor

 

Unikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.